“fin brunch”

Frenchy
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. juli 2020

brunch serveres på skiffer plade på fransk maner, så umiddelbart ret kedelig ud , men æg var fint, ost, skinke brød, marmelade, frugt alt med fin smag , juise friskpresset , tror jeg,. alt var overaskende godt. Kaffe i glaskopper bliver hurtigt kold, og serveringen uengageret , langsom.

1  Tak, malwin

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted. Vi fik deres brunch, der nok egentlig mere minder om en udvidet morgenplatte - men lækker. Vi blev mætte uden at gå derfra med ondt i maven. Et rigtig godt morgenmåltid. Kaffen er lidt dyr, da der ikke er mulighed for genopfyldning. Deres limonade smager godt, men virker også en smule dyre.

1  Tak, k_lindholm
Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Så dejlig brunch lille hyggelig fransk cafe. Fandt på Trip Advisor og det var helt perfekt. Hjemmelavede franske crepes. Mums.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, kamilla0
Anmeldt 15. januar 2020 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt sted med en meget lækker brunch. Det er ok at betale kaffe /the separat, men en opfyldning synes jeg havde været på sin plads.

2  Tak, regitzel
Anmeldt 29. september 2019

Vi sad ved et lille cafébord udenfor caféen på Store Kongensgade i dejligt solskin og nød en godt afkølet flaske rosé samt en traditionel Croque Monsieur. Begge ansatte var franske, men talte også dansk.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, fm-duc

Rejsende, der kiggede på Frenchy, kiggede også på

Har du været i Frenchy? Fortæl om dine oplevelser!