“Hyggeligt”

Køkkener: Pub
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Ølbar
Anmeldt for 10. april 2017

God betjening, god stemning. Ikke mindst et virkelig godt øl udvalg. Der er også mulighed for at smagesærlige gode gin og rom. Kommer helt sikkert igen ;-)

1  Tak, 66pippi

Anmeldt for 4. april 2017

Uanset, om man er ølentusiast og går op i nørdede specialøl, eller om man bare er til et sted med god stemning og betjening, bør Café Langebro rangere højt på listen.
Der er 25 fadølshaner med danske og udenlandske øl, og der er et ganske imponerende udvalg af flaskeøl, hvoraf en del er ret sjældne. Og hvis det er svært at vælge, så er der et stort ølkort - faktisk en bog - med fyldige beskrivelser af i hvert fald en del af dem. Der er såmænd også et pænt udvalg af rom og whisky.
Stemningen er god, og betjeningen er ligeså - så der er vel ikke noget at sige til, at stedet er ganske velbesøgt.

Tak, nielsmartin
Anmeldt for 1. april 2017

Hvis jeg boede på Islands Brygge, ville dette blive mit stamværtshus. Hyggen er i top, øl-udvalget er stort og stemningen er god.

Tak, KrsCph
Anmeldt for 4. juli 2016

Et hyggeligt sted med en god atmosfære og venlig betjening. Musikken på stedet var dog ikke synderligt ansporende, men helt sikkert et sted jeg ville finde på at besøge igen, hvis jeg er i nærheden.

Tak, Thomas H
Anmeldt for 5. juni 2016

Du sidder midt på bryggen, tæt ved Langebro..

Nyder en kold fadbamse, og alt imens vimser alle byboerne omkring dig..

Nogle med et håndklæde under armen, på vej ned til vandet..

Andre for at støde til et polterabent der afholdes på Cafeen, bestående af tolv glade piger. ..

Den arme pige i baren kunne slet ikke følge med, vi måtte vente i næsten 15 min på at få en kold øl. Vel og mærke selvhentet ved baren.

Stamgæsterne brokkede sig over den lange serveringstid..

Men jeg har kun en positiv anmeldes, fordi den stakkels pige kunne ikke gøre for det.

Masser af ledige borde ude foran.. Perfekt...

Tak, Davs1964

Rejsende, der kiggede på Cafe Langebro, kiggede også på

Har du været i Cafe Langebro? Fortæl om dine oplevelser!