“Imponerende ølkort og god stemning”
Anmeldelse af Cafe Langebro

Hillerød, Danmark
262 anmeldelser
194 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 101 nyttige stemmer
“Imponerende ølkort og god stemning”
Anmeldt 4. april 2017

Uanset, om man er ølentusiast og går op i nørdede specialøl, eller om man bare er til et sted med god stemning og betjening, bør Café Langebro rangere højt på listen.
Der er 25 fadølshaner med danske og udenlandske øl, og der er et ganske imponerende udvalg af flaskeøl, hvoraf en del er ret sjældne. Og hvis det er svært at vælge, så er der et stort ølkort - faktisk en bog - med fyldige beskrivelser af i hvert fald en del af dem. Der er såmænd også et pænt udvalg af rom og whisky.
Stemningen er god, og betjeningen er ligeså - så der er vel ikke noget at sige til, at stedet er ganske velbesøgt.

• Besøgte stedet Marts 2017

Dansk først
182 anmeldelser
93 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 45 nyttige stemmer
“Moderne bæverding med god øl, god stemning og god beliggendhed.”
Anmeldt 1. april 2017

Hvis jeg boede på Islands Brygge, ville dette blive mit stamværtshus. Hyggen er i top, øl-udvalget er stort og stemningen er god.

• Besøgte stedet Januar 2017
Tak, KrsCph
288 anmeldelser
140 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 34 nyttige stemmer
“Hyggeligt sted med venlig betjening”
Anmeldt 4. juli 2016

Et hyggeligt sted med en god atmosfære og venlig betjening. Musikken på stedet var dog ikke synderligt ansporende, men helt sikkert et sted jeg ville finde på at besøge igen, hvis jeg er i nærheden.

• Besøgte stedet Juli 2016
Tak, Thomas H
Ishøj, Danmark
168 anmeldelser
87 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 48 nyttige stemmer
“Det er da for hyggeligt”
Anmeldt 5. juni 2016

Du sidder midt på bryggen, tæt ved Langebro..

Nyder en kold fadbamse, og alt imens vimser alle byboerne omkring dig..

Nogle med et håndklæde under armen, på vej ned til vandet..

Andre for at støde til et polterabent der afholdes på Cafeen, bestående af tolv glade piger. ..

Den arme pige i baren kunne slet ikke følge med, vi måtte vente i næsten 15 min på at få en kold øl. Vel og mærke selvhentet ved baren.

Stamgæsterne brokkede sig over den lange serveringstid..

Men jeg har kun en positiv anmeldes, fordi den stakkels pige kunne ikke gøre for det.

Masser af ledige borde ude foran.. Perfekt...

• Besøgte stedet Juni 2016
Tak, Davs1964
117 anmeldelser
79 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 38 nyttige stemmer
“Dejligt ølsted”
Anmeldt 6. januar 2016

Her er et stort udvalg af kvalitetsøl - både på hane og flaske. Prisniveau: ikke ligefrem billigt, men ok. Personalet er vidende og kan hjælpe med at vælge. Når vejret er godt, er det dejligt at sidde udenfor. Fredag-lørdag kan der godt være overfyldt.

Besøgte stedet December 2015
Tak, arnebak

Rejsende, der kiggede på Cafe Langebro, kiggede også på

Har du været i Cafe Langebro? Fortæl om dine oplevelser!