“Hyggeligt sted med venlig betjening”
Anmeldelse af Cafe Langebro

Cafe Langebro
Køkkener: Pub
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Ølbar
Anmeldt 4. juli 2016

Et hyggeligt sted med en god atmosfære og venlig betjening. Musikken på stedet var dog ikke synderligt ansporende, men helt sikkert et sted jeg ville finde på at besøge igen, hvis jeg er i nærheden.

Tak, Thomas H

Anmeldt 5. juni 2016

Du sidder midt på bryggen, tæt ved Langebro..

Nyder en kold fadbamse, og alt imens vimser alle byboerne omkring dig..

Nogle med et håndklæde under armen, på vej ned til vandet..

Andre for at støde til et polterabent der afholdes på Cafeen, bestående af tolv glade piger. ..

Den arme pige i baren kunne slet ikke følge med, vi måtte vente i næsten 15 min på at få en kold øl. Vel og mærke selvhentet ved baren.

Stamgæsterne brokkede sig over den lange serveringstid..

Men jeg har kun en positiv anmeldes, fordi den stakkels pige kunne ikke gøre for det.

Masser af ledige borde ude foran.. Perfekt...

Tak, Davs1964
Anmeldt 6. januar 2016

Her er et stort udvalg af kvalitetsøl - både på hane og flaske. Prisniveau: ikke ligefrem billigt, men ok. Personalet er vidende og kan hjælpe med at vælge. Når vejret er godt, er det dejligt at sidde udenfor. Fredag-lørdag kan der godt være overfyldt.

Tak, arnebak
Anmeldt 26. oktober 2015

Beliggende op til Langebro på Islands Brygge gør stedet ikke meget stads af sig selv.
Men der er stort udvalg af øl fra danske og udenlandske bryggerier og naturligvis hele Amager Bryghuses sortiment. Her kan komme mange gange og hver gang få en ny øl.

Tak, Peter S
Anmeldt 2. september 2015 fra mobile enheder

Et skønt sted at få sig en øl. Her er altid et godt udvalg til rimelige priser, og en hyggelig stemning. Et plus er de mange øl på fad.

Tak, Mads G

Rejsende, der kiggede på Cafe Langebro, kiggede også på

Har du været i Cafe Langebro? Fortæl om dine oplevelser!