“Ølsmagning”

Køkkener: Pub
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Ølbar
Anmeldt for 12. oktober 2014 fra mobile enheder

Jeg havde fået en smartbox til ølsmagning og på beskrivelsen faldt valget på dette sted.
Rigtig hyggeligt med en god blanding mellem stamkunder og andre kunder.
Det er velbesøgt og rygning er tilladt i et rygeområde eller udenfor.

Vi fik fremragende betjening af Alvin, som havde en lille historie med til hver øl.
Der var samtidig en rom med i smagningen, som han havde mindst lige så stor viden om.

Der er i det hele taget et stort udvalg af øl, rom og whiskey.

Man føler sig meget tilpas og bliver behandlet godt, så det giver den bedste anbefaling herfra.

2  Tak, Morten A

Anmeldt for 9. september 2014 fra mobile enheder

God bar tæt på havnebadet og Amager Boulevard.
Personalet ret høfligt og venligt.
Bliver travlt i weekenden, men du kan sidde udenfor og kigge på den anden side af floden.
Et godt pit stop før du udforsker de billigere barer på Christianshavn.
Lokale øl er bedst

Tak, Kirsword
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt for 9. september 2014 fra mobile enheder

God bar tæt på havnebadet og Amager Boulevard.
Personalet ret høfligt og venligt.
Et godt pit stop før du udforsker de billigere barer på Christianshavn.
Lokale øl er bedst

Tak, Kirsword
Anmeldt for 14. august 2014 fra mobile enheder

Altid nye spændende og velsmagende øl på hanen. Især på IPA siden. God betjening og lokal brygge stemning

1  Tak, Monty B
Anmeldt for 31. december 2013

Café Langebro har et bredt udvalg af øl, og fantastisk burgere. Pyt med, at de burgere er fra Aristo, lige rundt om hjørnet. Vores var stor, varm, saftig - kort sagt, lige i øjet. Det meget imødekommende personale fik os til at føle os som stamgæster. Jeg ville komme tilbage når jeg er i nabolaget.

1  Tak, NolaHal

Rejsende, der kiggede på Cafe Langebro, kiggede også på

Har du været i Cafe Langebro? Fortæl om dine oplevelser!

;