“En café som præsumptivt signaliserer”
Anmeldelse af Café Gavlen

Café Gavlen
Køkkener: Dansk
Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Gavlen er et lille hyggeligt spisested i hjertet af Nørrebro København. Stedet er i fuld udvikling og vi stræber på at servere de bedste måltider mad for vores gæster. Vi servere morgenmad, dansk frokost og dansk/fransk/nordisk aftensmad. Med rig mulighed for en masse dejlig dansk og importeret øl, flere forskelige vine fra rundt omkring i verden, både rød, hvid og rosevin, tror vi på vi har alt der skal til for at kunne gøre din/jeres aften til noget rigtig godt.

En café som præsumptivt signaliserer nedladenhed overfor sine kunder, ved at have en skrækplakat ved indgangen med du må ikke dit og ikke nikke dat ifht. corona(hysteriet). Her går vi stille forbi, og kommer aldrig tilbage. Og hvordan i «Gavlens navn» skal man få spist og drukket med mundbind på?

Dato for besøg: september 2020
Tak, _ivindr

Anmeldt 12. januar 2019 fra mobile enheder

Hyggelig cafe helt nede på jorden. God og venlig betjening. Priser OK. Et strejf af gammelt værtshus - på den gode måde.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, AnneliseL658
Anmeldt 11. december 2018

Absolut Nørrebro`s bedste Café. Super hyggelig indretning - friske og engagerede ansatte og fantastisk lækker mad.
Altid godt besøgt - derfor altid en super god stemning......

Dato for besøg: december 2018
Tak, Karen K
Anmeldt 12. oktober 2018 fra mobile enheder

Lille hyggelig indrettet cafe/bar. Vi fik blot en velskænket fadøl, men det var også nok til at indsnuse den gode stemning.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 676clausn
Anmeldt 21. januar 2018 fra mobile enheder

Vi kom ind i det hyggelige dunkle lokale med ret forskelligt interiør. Blev mødt af sød og smilende personale.
Bestilte en pariserbøf og en dejlig kold øl.
Hvilken pariserbøf. Den bedste jeg endnu har smagt

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Annette W

Rejsende, der kiggede på Café Gavlen, kiggede også på

Har du været i Café Gavlen? Fortæl om dine oplevelser!