“Innovativ tapas ”

Rambla
Køkkener: Spansk, Dansk, International
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Beskrivelse: RAMBLA bar & grill er inspireret af det moderne Barcelona. Stilen er enkel, hyggelig og ærlig, maden er det bedste fra alle verdener. Små varme og kolde tapasretter, steaks og fisk fra grillen. Menuen lægger op til en tastingmenu eller det vi kalder Family style dining med mange forskellige smagsoplevelser. RAMBLA – family, wine & tapas.
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Søde tjenere, spændende og meget velsmagende tapas kombinationer.
Gode råvarer og især innovativ brug af forskellige grøntsagerne.
Hyggelig atmosfære med rigtig god akustik.
Kvalitet i top og passende pris sætning

Tak, Highontravel1

Anmeldt 9. januar 2020

5 mand ude og spise en torsdag aften. Jeg havde googlet lidt og fandt Rambla, på TripAdvisor, med gode anmeldelser. Vi fik tapas, dessert og kaffe... Den sad lige skabet . Hold nu op det var godt. Fedt lokale, god akustik og super sød tjenerinde . Det ligger lige over for fields
, ikke lige noget jeg normalt ville finde. Pris var ok, men er ikke café burger niveau. Tak for en dejlig oplevelse

Tak, th2700
Anmeldt 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted. Det er 3. gang jeg er på Rambla og alle gange har maden været i top. Man er ikke bange for at maden skal smage af noge på Rambla - det er friskt og smagsfuldt, og i lækre omgivelser.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 778jensa
Anmeldt 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad i hyggelige omgivelser, priserne er fair og deres 10 retters menu med vin menu er virkelig god. Rigtig god og venlig service og er dejligt sted til en hyggelig middag

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, michella79
Anmeldt 15. september 2019

Dejligt nemt at reservere på via nettet.
Varm velkomst.
Dygtige opmærksomme tjenere.
Vi fik en dejlig steak. Perfekt stegt som vi ønskede den. Fin garniture.
Fint udvalg af drikkevarer.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Asboen

Rejsende, der kiggede på Rambla, kiggede også på

Har du været i Rambla? Fortæl om dine oplevelser!