“Dejlig tapas”

Rambla
Køkkener: Spansk, Dansk, International
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Beskrivelse: RAMBLA bar & grill er inspireret af det moderne Barcelona. Stilen er enkel, hyggelig og ærlig, maden er det bedste fra alle verdener. Små varme og kolde tapasretter, steaks og fisk fra grillen. Menuen lægger op til en tastingmenu eller det vi kalder Family style dining med mange forskellige smagsoplevelser. RAMBLA – family, wine & tapas.
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik den lille tasting menu med tilhørende vinmenu. Dejlig oplevelse. Både mad og vin smagte dejligt, og helt ok pris i forhold til kvalitet. Kommer gerne igen.

Tak, Mette B

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Det var en ualmindeligt god oplevelse.
Maden var veltilberedt og fint afpasset. Vin menuen passede godt til og personalet var super.
Kommer helt sikkert igen hvis vejen falder forbi

Tak, NielsKvist
Anmeldt 6. september 2018

Vi havde muligheden mellem 2 forskellige menuer. Da vi var nået til hovedretten var der et langt stort hår i en af anretningerne. Dette går at vi høfligt tager fat i en af tjenerne og oplyser dette.
Han siger det beklageligt og at vi lige skal afvente, vi forventer at der så vil komme en ny anretning men efter 20 min er der stadig intet sket manden stadig på bordret og alle retter kolde.

Vi oplyser tjenerne at vi ikke gider vente mere og at vi ikke er helt tilfredse. Vi får nu besøg af ”bestyreren” der surt spørg hvad der sket.

Vi oplyser at vi ikke ønsker at vente mere og vi hopper den sidste ret! Når regningen kommer har de givet 100 kr. på hans hovedret, samt slettet sidste ret!

Forfærdelig service! Kan bestemt ikke anbefales..

Tak, mathiasnp1
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Første ret var lidt længe undervejs og vi blev lidt forundret, da vores ubrugte tallerkner blev givet til et andet bord.
Derefter gik det fremragende!
Maden smagte virkelig godt og vi gik mætte herfra efter de 10 “små” retter.

Tak, Linda S
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg er ret glad for Rambla. Der er en god stemning, indretningen er rå med en varm belysning, tjenerne er altid smilende og maden så jeg hver gang sidder og siger “Mmm!” Jeg skal altid have tatar - du kan rolig prøve både okse og tun tataren. Kast dig ud i en tasting menu og er du til vin, fås der en meget rimelig vin menu.

Lad dig ikke snyde for en oplevelse her.

Tak, Anne P

Rejsende, der kiggede på Rambla, kiggede også på

Har du været i Rambla? Fortæl om dine oplevelser!