“Moules Frites week 2021”
Anmeldelse af Chez Bruno

Chez Bruno
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2021

En trist oplevelse både ifht smag og service. Ingen smag på moules, og frites var færdig købte. Service var ringe. Som min 13 årige dreng sagde: Dem kan jeg lave bedre.
30 kr for mayo med hvidløg! Skidt skidt oplevelse!

Tak, anjahelmb_kh2021

Anmeldt 6. august 2021

I Moulles Frites ugen 06aug 21.
Moulles var meget små og havde kogt i bare lidt boullion.
Frites var fra en fabrik som fremstiller i dybfrost.
Vi var 6 og havde glædet os, men måtte finde et andet sted at blive lidt mætte.
Dyr men god vin.
Måtte betale kr 30 pr næse for lidt mayonnaise rørt med lidt hvidløg.
Når de nu kun serveres Moulles Frites så bør det være iorden. Der var fyldt fa vi kom kl 17.30 (kun der kunne vi få et bord. En time efter var restauranten tom.
Lousy oplevelse. Dybt skuffet

Tak, 903josh
Anmeldt 22. maj 2021

Vi havde glædet os til dette besøg og havde købt en menu til Dining Week.
Vi fik et bord 2 meter fra herretoilettet, 1 meter fra udgang og 1,5 meter fra baren, da vi spurte om det var muligt, at få et lidt mere diskret bord, blev vi tilbudt et bord 2 meter længere inde i midten af lokalet, hvilket vi afslog.
Vi har oplevet en del godt brød blive serveret på de københavnske restauranter, dog ikke her, 5 skriver miniformbrød af laveste kvalitet, det hjalp heller ikke meget, at den yderste skive var tør og havde vendt skorperne opad.
Forretten var fjerkræsterrin, hvor det for første gang er lykkedes mig, at få serverede en rimelig tør smagsløs endeskive !!!
Hovedretten Kalveblanquette var der ikke meget at skrive hjem om,
Aftens lyspunk var desserten Citronkage, hvor det dog kan undre, at to tallerkner kan serveres med 30-40 % forskel i størrelsen af selve kagen.
Den dertil bestilte caffelatte havde en temperatur på omkring 30 grader, hvorfor vi måtte bede om en bytter.
Jeg er helt med på, at dining week konceptet er billigt, men hvis dette skulle give appetit på at komme igen, skal Chez Bruno genoverveje hvorfor de ønsker, at deltage i dining week.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Dan L
Anmeldt 23. november 2020

Maden var middelmådig, Den "franske" stemning ikke eksisterende, Et koldt og stort lokale uden atmosfære. Personalets viden om vine og kombination med maden ikke eksisterende. Vores selskab blev præsenteret for at execl ark med match mellem vin og mad.

Dato for besøg: november 2020
Tak, DonHoe111111111111
Anmeldt 11. november 2020

Virkelig lækker lækker mad.
Lille og hyggeligt sted.
Venlig og rar atmosfære.
Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, 422asbjorn

Rejsende, der kiggede på Chez Bruno, kiggede også på

Har du været i Chez Bruno? Fortæl om dine oplevelser!