“Mad inden musical ”
Anmeldelse af Chez Bruno

Chez Bruno
Reservér med
Chez Bruno er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Fransk restaurant ! Vi fik 4 retters menu veltillavet God mad god betjening
Helt sikkert flere besøg hver ⭐️

Tak, Frikadellesneker

Anmeldt 2. maj 2018 fra mobile enheder

Chez Bruno er et centralt placeret brasserie mellem Det Ny Teater og Sankt Jørgens Sø.
Vi fik husets løgsuppe og en rib-eye bøf. Begge dele var veltilberedte og velsmagende.
Betjeningen er venlig og imødekommende.

Tak, Morten_SDenmark
Anmeldt 12. april 2018

rigtig god mad. god sammensætning i retterne - hyggelig atmosfære - rigtig godt personale - bestemt et besøg værd. kommer igen.

Tak, perlillundal
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad, velsmagende og god sammensætning i retterne. rolige omgivelser, kan varmt anbefales..

Tak, bjg6917
Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Tydeligt fransk inspireret køkken. Beskedent menukort men med spændende retter. Den ret jeg fik, and, var meget velsmagende, og kan stærkt anbefales. Fint udvalg i vine til rimelige priser. Lokalerne virkede lidt bare, måske lidt på grund af årstiden. Om sommeren vil det sikkert virke fint og svalende. Betjeningen var venlig og dygtig.

1  Tak, janlM691TQ

Rejsende, der kiggede på Chez Bruno, kiggede også på

Har du været i Chez Bruno? Fortæl om dine oplevelser!