“Super spise/sted”
Anmeldelse af Chez Bruno

Chez Bruno
Reservér med
Chez Bruno er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig sted og opmærksom tjener føler mig hensat i Paris by.samt god lækker mad!alle tiders sted nå man skal til det Nye Teater eller en god start på aften.

Tak, Jmsskovlunde

Anmeldt 11. februar 2018 fra mobile enheder

Restauranten er hyggelig med dæmpet belysning og en hyggelig summen fra gæsterne. Super god betjening og fantastisk lækkert mad. Vi valgt okse bavette med linser grillede grøntsager og kartoffel røsti. Uh det var perfekt tilberedt. Til dessert valgte vi kaffe med 4 små stk. Kage/is også dette var en lækker smagsoplevelse. Kan kun anbefale denne restaurant.

Tak, Dorthe S
Anmeldt 13. december 2017

Chez Bruno ligger lige ved Det Ny Teater. Maden er næsten som på en fransk bistro og man får en rigtig god betjening.
I den kolde tid er den franske løgsuppe uovertruffen.

Tak, GrisVoyageurs
Anmeldt 4. december 2017 fra mobile enheder

Spiste før teater: Oksebabette med pommes rösti/håndskårne frites. Kødet stegt som bestilt (medium eller medium rare) og velsmagende, men MEGET små stykker kød.På samme måde enten 2 meget små stykker Pommes Rösti eller en lille håndfuld frites. Måtte bestille 2 ekstra omgange frites, men følte ikke mæthed, svarende til et måltid.
Venlig betjening. Prisniveau i forhold til ydelse: Højt!

Tak, FrankieAdk
Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var inde i lørdags den 28.okt og holde min datters fødselsdag. Det er første gang og bliver ikke sidste gang. Der er fantastisk hyggeligt og man bliver modtaget af smilende personale. Vi var 7 personer I alt. Vi havde bestilt bord og de havde ingen problemer med det. Maden er super lækkert anrettet og smager så fuglene synger. Hvis man beder om rigtig rød bøf så får man rigtig rød bøf. Alt var perfekt. Giver hermed mine varmeste anbefalinger. I bliver ikke skuffet....

3  Tak, scheuerlein1973

Rejsende, der kiggede på Chez Bruno, kiggede også på

Har du været i Chez Bruno? Fortæl om dine oplevelser!