“20 års fødselsdag for min datter.”
Anmeldelse af Chez Bruno

Chez Bruno
Reservér med
Chez Bruno er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var inde i lørdags den 28.okt og holde min datters fødselsdag. Det er første gang og bliver ikke sidste gang. Der er fantastisk hyggeligt og man bliver modtaget af smilende personale. Vi var 7 personer I alt. Vi havde bestilt bord og de havde ingen problemer med det. Maden er super lækkert anrettet og smager så fuglene synger. Hvis man beder om rigtig rød bøf så får man rigtig rød bøf. Alt var perfekt. Giver hermed mine varmeste anbefalinger. I bliver ikke skuffet....

3  Tak, scheuerlein1973

Anmeldt 25. september 2017

Min 50 års fødselsdag blev holdt på Chez Bruno. Maden & vine kunne ikke være bedre.
kokkechef/ejer kan bare lave god mad & personalet gav 100% god service. Familie & venner var meget tilfredse. Jeg kan kun varmt anbefale stedet & det er ikke sidste gang jeg kommer der. Stor tak for en god aften. Hilsen Peter M

3  Tak, pemo2010
Anmeldt 23. september 2017 fra mobile enheder

Skønne omgivelser og en god og høflig betjening.
Maden var ikke prangende og levede ikke op til de forventninger man havde.
Der var ofte lavet "lette" løsninger på maden.

Tak, Andreas F
Anmeldt 19. september 2017 fra mobile enheder

Bydes venligt velkommen på en stille tirsdag.
Franske fristelser, men har ikke appetit til forret, selvom frølår kunne være lækkert. Kalvekæber en dejlig afveksling fra svinekæber. Serveres superhurtigt, og er lækre. Til dessert chokoladekagen med espresso og calvados.
Skøn aften.

Tak, jmolgaard
Anmeldt 19. september 2017

Super dejligt sted at spise.

Lokalet var hyggeligt og betjeningen helt i top.

Maden utrolig lækker og der blev taget hensyn til 1 i selskabet var gluten allergisk og vupti ændrede de på ingredienserne.

Den anbefalede vin var perfekt til maden.

Tak, Annette K

Rejsende, der kiggede på Chez Bruno, kiggede også på

Har du været i Chez Bruno? Fortæl om dine oplevelser!