“velsmagende frokost”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 8. august 2021

4 stykker smørrebrød , med god smag i rare omgivelser med udsigt til plænearealet.
en del af fornøjelsen er at se verden spadsere forbi

Tak, malwin

Anmeldt 16. november 2020 fra mobile enheder

venlig og flink serviceminded personale, vi fik flæskesteg og en burger, begge dele serveres med smil og sjov. smagte rigtig godt . helt sikkert et besøg værd

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, 607jimj
Anmeldt 28. oktober 2020

Vi bestilte bord til kl. 17, og kom præsis til tiden. Vi fik et godt vinduesbord og bestilte 2 bøffer med fritter og bearnaise. Samt nogle mørke øl. Alt var helt ok, også servitrissen som gjorde det godt.

Dato for besøg: oktober 2020
3  Tak, Scanshow
Anmeldt 3. oktober 2020

Den hyggelige restaurant Paafuglen var nærmest tom til frokost denne dag, men der var fint alligevel.
Frokostkortet er ikke så stort men der er både platter og smørrebrød samt lidt varmt, f.eks. en burger. Også børneretter.
Vi var 7 (5 voksne og 2 børn) og vi fik udmærket mad og god service. Specielt smørrebrøddet gjorde indtryk, meget flot.
Så alt var fint, priserne i den høje ende.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Klynge
Anmeldt 26. august 2020

Vi holdt guldbryllup i Påfuglen i Tivoli.
Alt var perfekt.
Rummet med plads til 26 var virkelig hyggeligt og bordet var smukt dækket.
Lige fra start følte vi os godt behandlet.
Den kvindelige tjener gav service ud over det sædvanlige, og så var hun glad og smilende. Maden var dejlig og delikat anrettet.
Afslutningen af en dejlig dag fik vi med et festligt fyrværkeri fra plænen.
Tak til alle i Påfuglen.

Tak, Pensionist B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Paafuglen/Tivoli, kiggede også på

Har du været i Restaurant Paafuglen/Tivoli? Fortæl om dine oplevelser!