“Fantastisk oplevelse!”

Køkkener: Italiensk, Pizza, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse. Min kæreste og jeg bestille den 7 retters menu (Italiener tæv) hvilket var en utrolig velsmagende og velfungerende oplevelse. Maden kom hurtigt og personalet var ekstremt smilende, opmærksomme og dygtige.
Gorms i Nyhavn kan varmt anbefales.

Tak, 611frederikb

Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Vi ventede lidt længe på maden, men absolut ventetiden værd. Super service og venlig betjening. Kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, clausgregersp
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

DiningWeek hos Gorms i Nyhavn 14 København - 4 retter - 250kr - alt, og jeg mener alt, smagte fantastisk. Betjeningen var smilende og venligt. Dejligt sted - kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, PerK782
Anmeldt 10. marts 2020

Mine veninder og jeg havde en skøn aften hos Gorm's i Nyhavn som i den grad overraskede. Hyggelige lokaler, god nærværende betjening og lækker mad. Vi startede med et snackbræt som bestod af lækre nødder, oliven, rygeost og tapenader. Dernæst delte vi et par af Gorm's krammere - burrata m. langtidsbagte tomater og carpaccio. Så de lækreste pizzaer. Sprøde og tynde - helt perfekte. Afslutningsvis tiramisu og chokoladepizza. Jeg vidste slet ikke, at Gorm's havde en restaurant i disse hyggelige lokaler. Næste gang vil jeg prøve Magstræde. Men kommer klart tilbage til Nyhavn igen. Tak for en dejlig aften.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 248karint
Gorms P, Gérant hos Gorm's Nyhavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Kære 248karint.

Tusind mange tak for din anmeldelse. Hvor er vi glade for at du og dine veninder havde en dejlig oplevelse hos os! Vi er utroligt stolte over at du giver os 5 stjerner i både værdi for pengene, betjeningen og mad - tak for det!

Vi glæder os rigtig meget til at se dig og dine veninder i vores restaurant igen.

Med venlig hilsen,
Michael, Gorms Nyhavn.

Anmeldt 19. februar 2020

På en søndags gåtur i Nyhavn med blæst og regn, på tilbage turen faldt vi tilfældigt over Gorms skilt med et kaffe tilbud.
Vi søgte ly og varme og det fik vi. Blev modtaget med et smil og fik anvist en plads. Bestilte kaffe og Tiramisu. super lækkert og rigeligt.
Et hyggeligt sted med god stemning, vi følte os velkommen og vil helt sikkert gerne prøve frokost eller aftensmad her en anden gang.
Vi vil gerne anbefale Gorms..

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Danes55
Gorms P, Gérant hos Gorm's Nyhavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære Danes55.

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er super glade for at I valgte at søge ly og varme hos os og vi glæder os virkelig meget til at byde Jer velkommen til frokost eller aftensmad en anden gang.

Med venlig hilsen,
Michael, Gorms Nyhavn.

Rejsende, der kiggede på Gorm's Nyhavn, kiggede også på

Har du været i Gorm's Nyhavn? Fortæl om dine oplevelser!