“Kommer meget gerne igen ”
Anmeldelse af Hatoba Sushi

Hatoba Sushi
Køkkener: Japansk
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Hatoba er en moderne japansk restaurant og take-away. Vi har en passion for det japanske køkken, men vi elsker også at udfordre det. Hos os kan du derfor smage japanske sushiklassikere, samt ekstravagante sushiruller pyntet med hjemmelavet saucer og friske krydderurter.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Lille fin og hyggelig sushi restaurant. Rigtig god, flot og velsmagende sushi. Rigtig venlig og god betjening, af tjenere som faktisk kan svare på spørgsmål om maden. Okay prisniveau.

Vi fik begge miso suppe. Makimenu deluxe. Te x 2, vand og en sodavand. Det passede til 2 per, og vi var godt og tilpas mætte da vi var færdige.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Heidiaarhus

Anmeldt 1. november 2018 fra mobile enheder

Maden er lækker hver gang. Betjeningen fejler næsten hver gang, både i restaurant, og telefonisk.
F.eks blev jeg bedt om at hænge på i telefonen. Da jeg havde “hængt” i mere end 5 min. Hvor jeg kunne høre de stod og snakkede, lagde jeg selvfølgelig på.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Dk-katjas
Anmeldt 24. september 2018 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi og var heldig at gå plads. Det blev en meget positiv oplevelse, med en superlækker, mild og frisk sushi. Der skal jeg spise igen.

Dato for besøg: december 2017
Tak, coolheather
Anmeldt 21. maj 2018

Middelmådig mad. Jeg fik nogle kyllingekødboller som havde fået en skorpe - som når kød ligger ude for længe. En "luxury" roll som var lidt til den vamle side og slet ikke havde den rene friskhed, jeg ellers forbinder med sushi. Ikke nok ingefær på tallerkenen - wasabien sat på tallerkenen grimt. Lakse nigiri'en var perfekt. Jeg bad om varm sake - og fik sake som var beregnet til at bliver serveret kold, serveret lunken.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, MariaT-DK
Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Virkelig et dejligt sted, med sød og kompetent betjening.

Nyt personale på det seneste. Var der i 2015 hvor jeg skrev en kritisk anmeldelse. Dengang var jeg meget skuffet over betjeningen, da de prioriterede takeaway frem for restaurantens gæster.

Det gør de ikke længere :-)

Råvarekvaliteten er også god og frisk. Dygtige og hurtige kokke. Behagelig betjening og hyggelige, æstetisk tiltalende lokaler.

Man kan få både klassisk Japansk Sushi og mere amerikanske / europæiske versioner, grøn te, Japanske special-øl, sake mv.
Takeaway fungerer også godt.

Ubetinget den bedste sushi restaurant i området.

Dato for besøg: april 2018
Tak, PeterStar

Rejsende, der kiggede på Hatoba Sushi, kiggede også på

Har du været i Hatoba Sushi? Fortæl om dine oplevelser!