“Middelmådig mad.”
Anmeldelse af Hatoba Sushi

Hatoba Sushi
Køkkener: Japansk
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Hatoba er en moderne japansk restaurant og take-away. Vi har en passion for det japanske køkken, men vi elsker også at udfordre det. Hos os kan du derfor smage japanske sushiklassikere, samt ekstravagante sushiruller pyntet med hjemmelavet saucer og friske krydderurter.
Anmeldt 21. maj 2018

Middelmådig mad. Jeg fik nogle kyllingekødboller som havde fået en skorpe - som når kød ligger ude for længe. En "luxury" roll som var lidt til den vamle side og slet ikke havde den rene friskhed, jeg ellers forbinder med sushi. Ikke nok ingefær på tallerkenen - wasabien sat på tallerkenen grimt. Lakse nigiri'en var perfekt. Jeg bad om varm sake - og fik sake som var beregnet til at bliver serveret kold, serveret lunken.

Tak, MariaT-DK

Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Virkelig et dejligt sted, med sød og kompetent betjening.

Nyt personale på det seneste. Var der i 2015 hvor jeg skrev en kritisk anmeldelse. Dengang var jeg meget skuffet over betjeningen, da de prioriterede takeaway frem for restaurantens gæster.

Det gør de ikke længere :-)

Råvarekvaliteten er også god og frisk. Dygtige og hurtige kokke. Behagelig betjening og hyggelige, æstetisk tiltalende lokaler.

Man kan få både klassisk Japansk Sushi og mere amerikanske / europæiske versioner, grøn te, Japanske special-øl, sake mv.
Takeaway fungerer også godt.

Ubetinget den bedste sushi restaurant i området.

Tak, PeterStar
Anmeldt 1. februar 2018 fra mobile enheder

Kan kun anbefale hatoba på det varmeste. Vi droppede ind fra gaden og fik straks et bord, og det er noget af (hvis ikke) det bedste sushi jeg har fået. Lækre friske råvarer, flot tilberedt, hurtig og smilende betjening. Hyggelig lille restaurant, med ikke så mange pladser, hvilket giver en dejlig hyggelig og intim atmosfære. Her kommer jeg helt sikkert igen.

Tak, famschmidt
Anmeldt 1. januar 2018 fra mobile enheder

Nytårs menu 2018, skulle være fra Hatoba. Vi måtte dog vente 1 time og 20 minutter på vores forudbestilte menu.! Køkkenet havde alt for travlt og alle kunder måtte vente længe. Hatoba laver stadig lækker fyldig sushi, men jeg vil ikke bruge dem igen til nytår, det magter de desværre ikke..

Tak, Dbk2000
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Dette er uden tvivl den bedste sushi jeg nogensinde har fået i København - udsøgt, velsmagende, friske råvarer, perfekt arrangeret og serveret ved den helt rigtige temperatur. Jeg fik tasting menuen, der var en fantastisk oplevelse. Også personalet var indtagende og charmerende.

Det er et lille sted, kun plads til 20 - 30 personer på en gang, så ring og bestil i forvejen. Det er beliggende på Islands Brygge.

Dette vil være mit fremtidige tilholdssted for sushi.

1  Tak, Thomas S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Rejsende, der kiggede på Hatoba Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Hatoba Sushi? Fortæl om dine oplevelser!