“Udsøgt Middag oplevelse”
Anmeldelse af Hatoba Sushi

Hatoba Sushi
Køkkener: Japansk
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Hatoba er en moderne japansk restaurant og take-away. Vi har en passion for det japanske køkken, men vi elsker også at udfordre det. Hos os kan du derfor smage japanske sushiklassikere, samt ekstravagante sushiruller pyntet med hjemmelavet saucer og friske krydderurter.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Dette er uden tvivl den bedste sushi jeg nogensinde har fået i København - udsøgt, velsmagende, friske råvarer, perfekt arrangeret og serveret ved den helt rigtige temperatur. Jeg fik tasting menuen, der var en fantastisk oplevelse. Også personalet var indtagende og charmerende.

Det er et lille sted, kun plads til 20 - 30 personer på en gang, så ring og bestil i forvejen. Det er beliggende på Islands Brygge.

Dette vil være mit fremtidige tilholdssted for sushi.

1  Tak, Thomas S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Anmeldt 21. maj 2017

En af de bedste sushirestauranter i byen. Jeg vælger altid chef's choice, og jeg er aldrig blevet skuffet. I den dyre ende for take away, men kvaliteten er i top.

Tak, Mads J
Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker frisk sushi med meget spændende makis - Vi bestilte sunshine , Hotoba , Mexican og de to friske - alle super lækre - men tror ikke I finder noget der ikke er i top her - super betjening - klart et besøg værd

Tak, 526ingerj
Anmeldt 29. april 2017

Det var selvfølgelig dumt at jeg ikke tjekkede drikkekortet inden jeg bestilte tre glad blommevin. Den plejer ikke prismæssigt at være i den dyre ende. Men tre glas kostede 450.-kr, altså firehundredeoghalvtreds kroner. Jeg forstår, hvorfor deres drikkekort ikke ligger på hjemmesiden.

Tak, janstef2017
Anmeldt 29. april 2017 fra mobile enheder

Uden tvivl den bedste sushi i København. Altid gode stykker fisk og altid velsmagende. Selv på en dårlig dag hos dem er de klasser bedre end andre sushi restauranters bedste dage.

Tak, steffensylvest

Rejsende, der kiggede på Hatoba Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Hatoba Sushi? Fortæl om dine oplevelser!