“Skøn sushi”
Anmeldelse af Hatoba Sushi

Hatoba Sushi
Køkkener: Japansk
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Hatoba er en moderne japansk restaurant og take-away. Vi har en passion for det japanske køkken, men vi elsker også at udfordre det. Hos os kan du derfor smage japanske sushiklassikere, samt ekstravagante sushiruller pyntet med hjemmelavet saucer og friske krydderurter.
Anmeldt 21. maj 2017

En af de bedste sushirestauranter i byen. Jeg vælger altid chef's choice, og jeg er aldrig blevet skuffet. I den dyre ende for take away, men kvaliteten er i top.

Tak, Mads J

Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker frisk sushi med meget spændende makis - Vi bestilte sunshine , Hotoba , Mexican og de to friske - alle super lækre - men tror ikke I finder noget der ikke er i top her - super betjening - klart et besøg værd

Tak, Inger J
Anmeldt 29. april 2017

Det var selvfølgelig dumt at jeg ikke tjekkede drikkekortet inden jeg bestilte tre glad blommevin. Den plejer ikke prismæssigt at være i den dyre ende. Men tre glas kostede 450.-kr, altså firehundredeoghalvtreds kroner. Jeg forstår, hvorfor deres drikkekort ikke ligger på hjemmesiden.

Tak, janstef2017
Anmeldt 29. april 2017 fra mobile enheder

Uden tvivl den bedste sushi i København. Altid gode stykker fisk og altid velsmagende. Selv på en dårlig dag hos dem er de klasser bedre end andre sushi restauranters bedste dage.

Tak, steffensylvest
Anmeldt 13. april 2017

Sushi her er bare bedre. Synes mere original. Flere varianter. Tykkere stykker fisk og nogle sushi er knasende. Anderledes og dejlig oplevelse.

Tak, dahlos2003

Rejsende, der kiggede på Hatoba Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Hatoba Sushi? Fortæl om dine oplevelser!