“Dyr blommevin”
Anmeldelse af Hatoba Sushi

Hatoba Sushi
Køkkener: Japansk
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Hatoba er en moderne japansk restaurant og take-away. Vi har en passion for det japanske køkken, men vi elsker også at udfordre det. Hos os kan du derfor smage japanske sushiklassikere, samt ekstravagante sushiruller pyntet med hjemmelavet saucer og friske krydderurter.
Anmeldt 29. april 2017

Det var selvfølgelig dumt at jeg ikke tjekkede drikkekortet inden jeg bestilte tre glad blommevin. Den plejer ikke prismæssigt at være i den dyre ende. Men tre glas kostede 450.-kr, altså firehundredeoghalvtreds kroner. Jeg forstår, hvorfor deres drikkekort ikke ligger på hjemmesiden.

Tak, janstef2017

Anmeldt 29. april 2017 fra mobile enheder

Uden tvivl den bedste sushi i København. Altid gode stykker fisk og altid velsmagende. Selv på en dårlig dag hos dem er de klasser bedre end andre sushi restauranters bedste dage.

Tak, steffensylvest
Anmeldt 13. april 2017

Sushi her er bare bedre. Synes mere original. Flere varianter. Tykkere stykker fisk og nogle sushi er knasende. Anderledes og dejlig oplevelse.

Tak, dahlos2003
Anmeldt 25. september 2016

Er du til sushi så besøg denne fremragende restaurant. Vi bestilte en Signatur Menu, der bestod af 5 serveringer. Maden var fantastisk, æstetisk og en fryd for øjet og til en pris af kr. 299. Dertil kom en meget venlig betjening. Det er ikke sidste gang, jeg kommer.

2  Tak, Limara08
Anmeldt 22. juli 2016

Virkelig god sushi restaurant. Vi valgte signatur menuen bestående af 5 lækre retter smukt anrettet på flotte keramiktallerkener. Portionsstørrelserne var passende. Betjeningen var hurtig, opmærksom og venlig. Eneste minus var, at vi opdagede et sort hår imellem to stykker sushi.

1  Tak, Lene R

Rejsende, der kiggede på Hatoba Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Hatoba Sushi? Fortæl om dine oplevelser!