“Betjeningen og maden levede ikke op til tidligere besøg”
Anmeldelse af Gambero Rosso

Gambero Rosso
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager

Vi havde bestilt bord til fem, hvilket ikke umiddelbart virkede til at de havde noteret. Vi var 2 der havde bestilt menu med 3, glas vin. Kun det 1. glas kom før servering af maden. De 2 andre glas måtte vi spørge efter. Ikke godt nok. Rissottoen var kedelig. Bøffen godt stegt dig med manglede smag. God Tiramisu.
Vi har tidligere spist på restauranten og synes at både betjeningen og maden er blevet ringere.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Inspire738189

Anmeldt 12. juli 2020

Spise den gode mad og nyde de dejlige vine til meget rimelige priser. selv med et lille udvalg er det altid en stor fornøjelse at spise her.

Tak, Michael R
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig italiensk mad. Vi fik en stor anti pasti tallerken. Fyldt med lækre starter. Vi fik en fiske pasta med store rejer, muslinger og jomfru hummer. Meget velsmagende. Super betjening. Et besøg værd.

Tak, 497henrika
Anmeldt 14. december 2019

Jeg/vi syntes personligt, at det er gået meget ned af bakke, fyld i sandwich og på pizza er blevet en by i Rusland, var forbi i går og det var langt under middel, og kan ikke anbefales, der er meget bedre alternativer på Amager, gode pizza og ikke fedterøve mht fyld, der er kun en ting at sige de har glemt service og hvordan de var engang

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, michaelaX8707ER
Anmeldt 19. oktober 2019

super god mad, meget venlige tjenere, der taler med tyk italiensk accent :-). meget tro til italiensk mad.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Klaus F

Rejsende, der kiggede på Gambero Rosso, kiggede også på

Har du været i Gambero Rosso? Fortæl om dine oplevelser!