“Ægte italiensk”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 19. juli 2017

Vi var 10 gæster til fødselsdag - og havde bestilt månedens menu til kr. 393- forud - og det fungerede godt. Ingen lange ventetider på de 4 retter - som bestod af lun fiskeroulade af sværfisk - pasta "al dente" med hvidløg - chili og basilikum - grillede oksebøf i marsalavin - og til dessert - en siciliansk kage med bær. Det hele meget lækkert.

Vi drak skøn valpolicella rødvin til kr. 295-

Ægte italiensk atmosfære - og tjenere som " kun " taler italiensk og lidt gebrokken engelsk - men alt bliver forstået alligevel

Stofduge og pæn enkel opdækning. Venlig betjening.

Der findes ikke mange "rigtige" italienske restauranter i post nr. 2300 med så autentisk mad og interiør - som denne.

Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2017
2  Tak, Carsten R

Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Som at komme tilbage til det gamle Rom:o)
Virkelig god autentisk mad der smagte skønt og som der var blevet brugt gode råvare til.
Og det skal siges at der er mere en rigeligt mad i en portion:o)
Klart et sted jeg vil tage hen igen når jeg ikke har råd til en flybillet til Italien eller når lysten til italiensk mad kommer op i mig:o)

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Bjørn P
Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Tre besøg i alt igennem det sidste års tid. Hyggelig stemning og fornuftige priser. Maden er ikke en Michelin oplevelse, men på ingen måde dårlig af den grund. Pris og kvalitet hænger fint sammen, og kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Johnny I
Anmeldt 12. april 2017 fra mobile enheder

Vi har været der et par gange. Maden og betjeningen er udmærket, uden at være prangende. Ikke ret dyrt. Store portioner.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Heidimari
Anmeldt 10. april 2017

Anden gang vi besøgte stedet. Ligesom sidst var det en rar oplevelse. Man føler sig hensat til en familiedrevet restaurant i Italien. Tjenere og kokke råber til hinanden, griner og diskuterer. Maden er fin og der er nok. Godt udvalg af pizze, intet problem hvis man gerne vil undlade noget.

Dato for besøg: april 2017
Tak, SBoesen

Rejsende, der kiggede på Gambero Rosso, kiggede også på

Har du været i Gambero Rosso? Fortæl om dine oplevelser!