“Gæsterne var i højsædet”

Milano Restaurant & Pizzaria
nr. 1.236 af 2.911 Restauranter i København
Køkkener: Italiensk
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 5. juli 2018

På en travl aften blev vi modtaget af en smilende tjener, som gjorde alt for at vi fik et bord. Betjeningen var yderst venlig og opmærksom.
Maden var lækkert tilberedt og smagte dejligt, og ventetiden var minimal i betragtning af, at restauranten var fyldt med gæster.
Der virkede hyggeligt, og betjeningen var i top.

Tak, Rejserik

Anmeldt 14. juni 2018 fra mobile enheder

Fik en pastaret der var udemærket og velforberedt. Der er meget lydt i lokalet så det er ikke til en romantisk middag. Personalet er høfligt

Tak, Henrik A
Anmeldt 12. maj 2018 fra mobile enheder

Når man ligger i et storcenter som Fields er mine forventninger ikke så store. Fik en venlig betjening og maden er veltilberedt og præsentabel, dog lidt under krydret til min smag. Men klart et af de bedste spisesteder i Fields.

Tak, U1765OTmaxp
Anmeldt 22. januar 2018 fra mobile enheder

Vi fik en forret og en pizza og det var ok ikke det bedste jeg har smagt men ok til prisen. Utrolig venligt personale sim var meget interesseret i at høre om alt var ok så det var et klart plus.

Tak, mariannes153
Anmeldt 4. oktober 2017

Jeg fik en lille frokostret i Milano tidligt på eftermiddagen, maden var meget tilfredsstillende og betjeningen var meget venlig. - Stedet kan godt anbefales.

Tak, Kandu2011

Rejsende, der kiggede på Milano Restaurant & Pizzaria, kiggede også på

Har du været i Milano Restaurant & Pizzaria? Fortæl om dine oplevelser!