“Fantastisk oplevelse”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 12. august 2021

Rigtig god smagsoplevelse, med en super god tilhørende vin menu.
De var rigtig god til at komme med ekstra retter til 5-retters menuen og vi fik i alt 8 retter. Så det er meget vigtigt at i er sultne, for i får masser af mad!
KAMPE ros til vores servetrise Signe, som sørgede for at vi fik en rigtig hyggelig aften og var meget professionel!

Tak, danielcE3096VI

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk menu med rigtig godt vin valg. Dejlige lokaler som skaber en hyggelig stemning sammen med de venlig og kompetente betjening. Og ikke mindst nogle meget fornuftige priser

Tak, qwertyCopenhagen
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Stedet kan næsten ikke beskrives men vil gøre er forsøg .
Vi bliver mødt i døren med smil, vores bord er ikke klar men bliver budt på bobler mens vi venter.
Maden er helt i top bliver serveret med smil.

Selv toiletterne spiller helt perfekt kan kun varmt anbefale dette sted

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, bodonass
Anmeldt 9. juli 2021

Jeg vil sige det sådan, at en meget imødekommende og forstående betjening er årsagen til, at det trods alt var en ok oplevelse.

De fleste retter smagte egentlig ganske godt, men alligevel husker man mest af alt den rigtig dårlige oplevelse, som den indledende snack var - en servering af nogle meget triste grøntsager og slatne salatblade, hvor man tænkte "her burde man nok hellere bare lade helt være". Anretningen mindede mest af alt om kanonføde og var alt andet end inspirerende og/eller elegant. Det tog desværre opmærksomheden var de øvrige serveringer, hvoraf flere var ganske gode.

Herudover var vi ikke imponeret over vinkortet og det udvalg, kortet tilbød. Der havde vi gerne ønskes os nogle flere kvalitetsvine i stedet for et næsten udelukkende udvalg af "kreative" naturvine, som ikke er for enhver smag. I den forbindelse ville jeg have ønsket mig, at det fremgik mere tydeligt at hjemmesiden, at vinene var af den "kreative" slags, så man på forhånd kunne tage stilling til, om det var noget, man havde mod på at kaste sig ud i eller ej. Tjeneren var dog god til at hjælpe os i retning af noget vin, som var ok.

Den samlede oplevelse med en grænseoverskridende trist førsteservering og et vinkort, som næsten alene appellerer til folk, der holder af naturvine gør, at jeg formentlig ikke vil anbefale andre at besøge restauranten. Pris og kvalitet/oplevelse hang simpelthen ikke sammen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Goldenmeister
Anmeldt 1. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære, mad og betjening.
Det var en stor fornøjelse at spise hos høst og man følte sig meget velkommen på restauranten.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Alexander R

Rejsende, der kiggede på Höst, kiggede også på

Har du været i Höst? Fortæl om dine oplevelser!