“Rigtig fin oplevelse”

Höst
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Meget elegant mad hvor de fleste retter havde god basis af grøntsager. God og opmærksom betjening. Pris og kvalitet passer godt sammen.

Tak, SoelverS

Anmeldt 7. juni 2020

Vi bestilte deres 5 retter menu + tilhørende vin menu.
(der ud over kom der 3 små overraskelser).

Sammensætningen mellem maden og vinen var her i top.
Selve indretningen var sjov og nutidig.

Dette er besøg værd, i centrale CPH, om du bor her, eller er tursit, og vil prøve det danske køkken, når det er i top.

Tak til HØST og god fornøjelse til alle jer som læser dette, og besøger HØST.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 155j_rgent
Anmeldt 2. marts 2020 fra mobile enheder

Skønne utraditionelle retter med store smagsoplevelser. Valgte vegetar menuen med 5 små retter og var begejstret for både smag og farver. Vild med de utraditionelle blandinger. Dem i selskabet med Høst menuen var også yderst tilfredse. Der var mange mennesker, stort leben med støj og gangtrafik omkring os, der tilsammen gjorde det svært at tale med andre end sidemanden ved bordet. Det var lidt ærgerligt, da vi var otte afsted sammen. Da tiden ved bordet var gået og sidste bid af maden spist blev vi bedt om at drikke færdig i baren. Betjeningen var fin og relativ hurtig.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, lottee401
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Så fin en restaurant og god madoplevelse. Kan stærkt anbefales. Her er så skandinavisk og simpelt.
Kommer klart igen!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Hulyakayaci
Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

Sikke en betjening! De er flinke og behandler en godt! Vi var 9 personer afsted. Maden var flot, smagte virkeligt godt og stedet er fint!

Dato for besøg: november 2019
Tak, 417jesperb

Rejsende, der kiggede på Höst, kiggede også på

Har du været i Höst? Fortæl om dine oplevelser!