“Magen til ubehøvlet omgang med kunder skal man lede længe efter, det ødelagde både smag og oplevelse, ALDRIG MERE IGEN”
Anmeldelse af Hallernes

Hallernes
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Jeg kommer ikke igen, længe efter at der ikke var flere pladser, solgte de stadig mad på tallerken.
Vi fik oplyst at vi godt kunne sidde ved nogle andre borde og det gjorde vi lige indtil en anden person kom skrigende og gjorde livet surt for os, fordi vi havde sat os der.
En 3. Person fra Mikkeller kom efterfølgende og sagde det ikke var deres pladser og sagde vi skulle gå.
Da vi bad om at få anvist pladser til at spise vores dyre mad, blev det sagt at det var en bar og at de derfor stadig solgte mad på tallerken,selvom der ikke var mulighed for at indtage det.
Restauranten kan som minimum oplyse at de ikke sælger mad til at spise på stedet, når der reelt ikke er plads til at spise der.
Det endte med at vi bad om at få vores mad med, så vi kunne sidde og spise udenfor i kulden, på en tilfældig bænk.
I min optik er det ikke det man får for 165 kr/person.
ALDRIG MERE IGEN !

Tak, Helene-Marie S

Anmeldt 8. september 2018

Anmeldelsen er lavet for Hallernes i Tivoli Food Hall.
Da vi stillede os i kø var der 6-8 personer foran os, hvilket ikke burde tage lang tid at ekspedere. Vi ender alligevel med at vente i over 25 minutter før det er vores tur til at bestille - hvilket i min optik er alt, alt for lang tid, taget køens længde i betragning.
Da det endelig er vores tur er de fleste smørrebrød udsolgt og da vi spurgte om de ikke havde / kunne lave nogle af de varianter som vi ellers ville have haft fik vi et blankt "Nej" uden yderligere forklaring.
Vi købte alligevel nogle madder, da vi nu havde stået i kø i så lang tid, men fik altså ikke det som vi ønskede. Madderne smagte i sig selv fint nok, men selve oplevelsen med den lange ventetid og udsolgte smørrebrød ødelagde desværre oplevelsen.

Tak, Cecillie H
Anmeldt 20. februar 2018 fra mobile enheder

Super lækkert smørrebrød hvor der ikke mangler noget! Der var meget mayo og pålæg på. Lige en anelse for meget til mig, men det er jo en smagssag. Smørrebrødet var velsmurt og havde god smag. Vi fik, kartoffel, frikadeller, fiskefrikadeller og leverpostej. De mætter godt.

Tak, AnitaGud
Anmeldt 21. januar 2018 fra mobile enheder

I dag besøgte min veninde og jeg den nye Tivoli Hall. Snusede lidt rundt i mellem det store udvalg af mad. Vores øjne faldt på lækker lækker velsmurt smørebrød. Vi valgte hver 2 lækre stykker med et glas øl til. Det var en stor nydelse. Tatarmad, hjemmelavet hønsesalat med bacon, roastbeef med hjemmelavede ristede løgskiver, og en varm fiskefilet lige fra panden. Virkelig lækkert

Tak, jyttem2014
Anmeldt 22. december 2017

Kom tilfældigvis forbi det nye madmekka. Hallernes smørrebrød havde en montre, og mine tænder løb i vand. Super lækkert og flot anrettet, hjemmelavet når det er bedst. Og der er rigeligt. Øludvalget var ikke stort, men den Mikkeller hvede ale jeg fik, matchede 100% til smørrebrødet. Derudover var betjeningen særdeles rar og hyggelig, man følte sig absolut godt modtaget. Man kan også købe smørrebrødet med hjem. Her kommer vi igen

Tak, Normann

Rejsende, der kiggede på Hallernes, kiggede også på

Har du været i Hallernes? Fortæl om dine oplevelser!