“Mad mekka”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. juli 2016

Er du til hyggelig og god mad er dette lige stedet.
Her findes alt fra tapas til div. kaffebarer.
Her kan der også købes mad som man selv skal tilberede.
Synd det lukker så tidlig og aftenene.

Tak, godmadnu

Anmeldt 15. juni 2016

Jeg er helt vild med Hallernes Smørrebrød. Store, flotte stykker smørrebrød og altid frisksmurte. Der er et stort udvalgt og det er altid svært at vælge. Personligt skal jeg altid have en kartoffelmad med hjemmeristede løg(hvis ikke der er udsolgt), og så er problemet hvad nummer to skal være. Der kan være lang kø, og det kan være svært at få en siddeplads hvis ikke du tager maden to-go, men det er ventetiden værd og det er det eneste sted i København, hvor de holder priserne i et rimeligt leje. 100 kr for et stykke er ikke unormalt i hovedstaden, og her er priserne 30-40 % mindre.

Tak, Anne P
Anmeldt 17. december 2015 fra mobile enheder

Den fine smørrebrødsrestaurant i Hallerne bygger på solidt håndværk. Fordelen ved at være i Torvehallerne er, at de gode råvarer er lige ved hånden. Brødet leves fra Taffelbays Bageri ved Nørreport station. Øllet kommer fra den kendte Mikkeller og danske mikrobyggerier. Der fås også dild snaps, lyngsnaps og æble- og hyldeblomstsaft.
Restauranten var virkelig indbydende og havde en god placering.

1  Tak, 748Rita
Anmeldt 21. november 2015 fra mobile enheder

Byens bedste smørrebrød. Alt lige fra fisk, vegetar, kød, grønt og ost er smagfuldt. Vi har spist her eller taget med hjem mange gange.

Tak, SKATCopenhagen
Anmeldt 16. august 2015

Mange gode og hyggelige forretninger med stort udvalg af ting sager vi ikke ser hver dag. Vi nyder at komme i hallerne.

Tak, Niels772

Rejsende, der kiggede på Hallernes, kiggede også på

Har du været i Hallernes? Fortæl om dine oplevelser!