“Hvem smider en helleflynder i frituregryden?”
Anmeldelse af Cafe Sundet

nr. 2.302 af 2.814 Restauranter i København
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Østerbros
Beskrivelse: En herlig lokal restaurant/cafe i Svanemøllen Havn nord for København.

Det gør Cafe Sundet!

Udsigten og min fadøl fejlede ikke noget. Det er et burger-sted, der ved en fejl er kommet til at sætte andre råvarer på kortet.
Kom glad men spis hjemmefra.

Dato for besøg: september 2020
Tak, majasA1699RX

Anmeldt 11. august 2020

Dårlig service, ikke imødekommende og der var ikke en gang travlt!!! Oven i købet var der hår i mit mad!!!!

Tak, ugbadk2020
Anmeldt 11. august 2020

Jeg har netop idag været inde og bestille pomfritter to-go, eftersom jeg sad med nogle venner ved græsset ude ved vandet. Det skulle jeg aldrig have gjort, da min interaktion med hvad der så ud som manageren derinde, var super følelseskoldt og ydmygende.
Da jeg er på vej ud, stopper jeg op og husker på ketchup. Der ser jeg så en tube ketchup og mayo på et uberørt bord, beslutter jeg mig for at bare tage noget af den på siden af min bakke. I det jeg griber ud efter den stormer en meget sur og skræmmende mand hen og river den ud af min hånd. Alt imens han råber at jeg ikk må få den og jeg skal gå op i baren og købe en og betale 10kr. Han vrissede af mig og gentog sig selv flere gange med armbevægelser mens han fulgte efter mig. Flere folk kiggede hen imod os og jeg følte mig virkelig ydmyget af ham.

Jeg kommer ud helt skræmt men sulten og tænker at spise maden. Efter nogle stykker finder jeg så et sort hår under nogle af pomfritterne(se vedhæftede billede).

Jeg vil helt klart ikke anbefale dette sted. Specielt hvis du går ind for god service, renhed og menneskelighed.

Mange mange dårlige minus stjerner herfra.

Tak, NaiimaD2020
Anmeldt 28. juni 2020

Skøn mad til overkommelige priser, dejlig tagterrasse med udsigt over lystbådehavnen, og ikke mindst god betjening af skønt personale. Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 711rasmusw
Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Reddede mig en MADFORGIFTNING !!! Endte på hospitalet samme aften.

Bestilte en clubsandwich , hvor det viste sig kyllingen ikke var gennemstegt. ( Dette gjorde jeg personalet opmærksom på ved afrydning. Kyllingen virkede , som om det var et fryseprodukt der var pumpet med saltvand. Og bare lagt i en mikroovn.
Bacon var slatten.

Det eneste gode var de halvkolde kartoffel firkanter og brøddet fint ristet.

Borde blev ikke tørret af efter hver kunde. Et must uanset Covid 19 eller ej.

Betjening virker meget uprofessionelt.

Sætter ALDRIG mere mine ben der igen.

Fødevarestyrelsen har vist noget at kigge efter i sømmene.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mariannesG5328QJ

Rejsende, der kiggede på Cafe Sundet, kiggede også på

Har du været i Cafe Sundet? Fortæl om dine oplevelser!