“Original, simpelt - top lækkert”
Anmeldelse af Restaurant Melee

Restaurant Melee
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Original, simpelt - top lækkert

Lille fransk inspireret og hyggelig restaurant med lille menukort og kæmpe vinkort. Vi fik 2 forskellige forretter og 2 forskellige hovedretter og det hele var i udsøgt kvalitet, virkelig lækket. I et stærkt felt af gode steder i København kan jeg kun opfordre til lægge vejen forbi. Husk st bestille bord da der ikke er plads til ret mange.

Tak, mortenn851

Anmeldt 18. januar 2020

Maden var sådan set ok men med et støjniveau, der ligger over hvad jeg ville forvente på et værtshus lørdag aften, så var det mere end svært at nyde.
Det kan være charmerende nærmest at sidde oven på hinanden til en housewarming, men med de priser, de tager for mad og vin, så havde jeg forventet ikke selv at skulle flytte bordet, for overhovedet at kunne presse mig ned omkring et minimalt bord placeret 2 cm fra naboens lige så minimale bord.
Og servicen, tja... Du får stillet en dyb pande indeholdende to spiseskeer på bordet - og så er det op til dig, at skovle det fra pande til tallerken.

Tak, tagorbotanico
Anmeldt 4. januar 2020

Havde for noget tid siden besøgt søsterrestauranten Anarki, som var en rigtig god oplevelse - 6 ud 6 stjerner! Efterfølgende har jeg flere gange talt positivt om maden og betjeningen på Anarki.

Desværre skuffede Melee. Aftenen startede udemærket med gode forretter, som levede op til alle forventninger. Aftenens tjener var dog uheldigvis tydeligt i dårligt humør og havde en doven attitude hele aftenen.

Hovedret og dessert var ok, dog uden at imponere. Undervejs i middagen spørger vi forsigtigt til at få noget smør til brødet (der var intet fra start af). Tjener kigger uforstående på os, og siger blot at det jo er derfor vi har fået vin.... Vi får til nøds noget smør til det ellers tørre brød.

Aftenen havde været 4 ud af 6 stjerner, hvis betjeningen havde været ordentlig. Det var den bestemt ikke, og derfor den lave bedømmelse. Det var primært 1 tjener som optrådte uacceptabelt med en ikke imødekommende og arrogant attitude.

Jesper Andersen

2  Tak, JesperA180
Anmeldt 28. oktober 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg spiste her efter en anbefaling, og vi blev ikke skuffet.
Maden er super lækker, og hovedretterne virkelig store og koster ikke ret meget

Den eneste grund til i ikke får 5 stjerner er fordi man skulle vente en del på betjeningen, hvilket er lidt ærligt for helhedsindtrykket.

Men vi kommer klart igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, benji8000dk
Anmeldt 22. oktober 2019

Vi spiste på Melee i forbindelse med Dinnerdays og var på ingen måde imponeret.
Forretten var virkelig i en særklasse for sig selv og der kunne ikke sættes en finger på hverken smag eller præsentation. Hovedretten som var Boef Bourgoine var ikke imponerende, der var 4 små stykker kød til hver og kartoffelmosen svarede til 2 spiseskefulde per mand - lige i underkanten når man er virkelig sulten - baconen var meget rustik og lidt for fed til min smag - det smagte fint uden at være noget særligt.
Desserten som var brownie med vanilie is var både meget salt og bagt alt for meget, isen var god.
Var skuffet over at jeg som diabetikker ikke kunne få en sodavand uden sukker - alternativet omkring juice der ikke er tilsat sukker er i den grad misforstået, da juice indeholder meget naturligt sukker.
Synes ikke oplevelsen var noget særligt med tanke på at de har modtaget en BIB gourmand 9 år i træk - sammenlignet med andre BIB Gourmand restaurenter var det en skuffende oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jette A

Rejsende, der kiggede på Restaurant Melee, kiggede også på

Har du været i Restaurant Melee? Fortæl om dine oplevelser!