“Dejlig mad som altid”

Ellas
Køkkener: Græsk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Når vi savner Grækenland, spiser vi på Det Græske Spisehus. Vi var lidt bange for, at maden ikke helt ville være ligeså god som med den gamle ejer. Men alting er ligeså godt - om ikke bedre end før. Aftenbuffetten havde et godt udvalg og betjeningen er helt i top og meget venlig. Vi kommer klart igen.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Kristine Helen F

Anmeldt 28. december 2022

Altid hyggelig stemning og god mad. Serveringen er meget venlig og informativ - man går ikke sulten herfra og priserne er meget overkommelige for langt de fleste. Det er ikke en blærerøvsrestaurant og Gud ske tak og lov for det :)

Dato for besøg: december 2022
Tak, 823jesperf
Anmeldt 28. november 2022 fra mobile enheder

Autentisk lokale, meget tæt luft, venlig betjening. En valgte buffeten, en ala carte. Desværre skuffede maden os. Vi er vant til at spise i Grækenland, maden faldt ikke i vores smag, selvom ala carte maden så indbydende ud.

Dato for besøg: november 2022
Tak, pia qvolsbæk m
Anmeldt 7. december 2021 fra mobile enheder

Efter nogle meget succesfulde besøg i restauranten prøvede vi for nylig at bestille take away til hele den store familie. Hold da op - maden kom til tiden, alle retter var flot indpakket med tydelig mærkning af indhold, og alt var helt fantastisk lækkert - vi kunne ikke have fået det bedre - så skulle vi da lige have siddet på en græsk ø med havudsigt og husorkester! Alle gik stopmætte fra borde, og så var der endda også til næste aften til os selv.
Prøv det!!

Dato for besøg: december 2021
1  Tak, Kist52
Anmeldt 19. oktober 2021 fra mobile enheder

Fik buffet som gav et udvalg af græske retter, der smagte godt, men der var ikke sådan vildt meget smag i tingene, ikke de store smags indtryk, havde nok håbet på mere kraftige gennemtrængende smage, men stadig okay mad..det var en dejlig restaurant med mange små hygge kroge, og tjeneren grinte da meget sammen med og, men vi gav den også max gas med humøret, vi prøvede at lave om på det vi ville have til desserten og fik også ja til det hele, men da det blev serveret kom retten som den havde været beskrevet på kortet, men vi grinede jo bare og syntes det var sjovt, for vi havde heller ikke regnet med andet, men vi fik lidt sjov med tjeneren, og han var med på det, en virkelig god egenskab. Fik en rigtig god rom og cola der smagte af noget, som ejeren sagde, her bruger vi ikke cl` mål, det kan vi jyder lide, det skal smage af noget, kommer gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Tina J

Rejsende, der kiggede på Ellas, kiggede også på

Har du været i Ellas? Fortæl om dine oplevelser!