“Ægte græsk til billige penge og varm betjening”
Anmeldelse af Ellas

Ellas
Køkkener: Græsk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. januar 2018

Bedste traditionelle græske spisested i København til meget rimelige priser, og så er tjenerne altid venlige og imødekommende.
Der er billig udmærket buffet med flere af klassikerne, men også et fint lille menukort med noget af det buffeten mangler.
Som at tage en lille smuttur til Grækenland.

Tak, Schnuchten

Anmeldt 1. september 2017 fra mobile enheder

Jeg synes, at stedet har charme. En lille hyggelig restaurant med dejlig mad, og en venlig og nærværende service. Savnede dog en mere klassisk græsk salat, men ellers havde de alle de andre græske traditionelle retter.

Tak, SimoneTIB
Anmeldt 2. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var en tur i byen og gik lidt rundt, og var lidt små sultne. Så faldt vi over denne græske delikatesse. Vi spiste dejlig mad, og min favorit lam som var til UG.Meget venligt personale kan anbefales

Tak, Berit0606
Anmeldt 30. marts 2017

En lille bid af Grækenland, når savnet bliver for stort. Har spist dér så mange gange, og altid godt, billigt, hyggeligt og en god oplevelse.

Tak, Karin J
Anmeldt 20. marts 2017 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt spisested, rigtig god betjening, skøn frokost buffet, vi fik en dejlig oplevelse og en fornemmelse af at være tilbage i Grækenland. Kan varmt anbefales. Og rigtig billigt.

Tak, Joan B

Rejsende, der kiggede på Ellas, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Ellas? Fortæl om dine oplevelser!