“God mad og fin betjening”
Anmeldelse af RetroGusto

RetroGusto
Reservér bord
søn. 25/10
20:00
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: RetroGusto betyder eftersmag på italiensk og beskriver vores restaurant. Rejs med os tilbage til en anden epoke, hvor retrotapeter og designerlamper fra 70erne blander sig med en udsøgte kulinariske oplevelser. Kvaliteten er i højsædet - fra råvarer til anretningen og service. Vi forkæler dine sanser med smagsindtryk og flotte kreationer. Vores erklærede mål er: - At hvert besøg bliver en fuldendt mindeværdig sanseoplevelse - At lave mad med hjertet, der både taler til dine smagsløg og dit blik - At skabe en uhøjtidelig, legende atmosfære, som giver dig et tilbageblik til en farverig tid - At tilbyde helt særlige vine, du ikke kan finde andre steder - At være den foretrukne restaurant på Vesterbrogade, der emmer af kreativitet, kunst og kultur! Menukortet byder på nyfortolkninger af klassiske italienske retter. Vi importerer vores økologiske og biodynamiske vine fra små vinproducenter, håndplukket af vores sommelier, Gianluigi Castaldo. Vi ses snart! Ciao!

En hyggelig og meget italiensk restaurant hvor mad og hyggelig stemning er i højsædet. Vinkortet er i øvrigt godt med gode muligheder for vin i glas.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 255keldh

Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig super lækker italiensk ristorante med en optimal service. Fantastik mad fra alle egne af Bella Italia, ligesom vinen. Prisniveau moderat, faktisk billigt i forhold til service og kvalitet. En service fra tjenerne, som vi desværre ikke ser mere i DK. Derfor passer navnet også bare super godt
Semplicemente strepitoso da paura, detto da un romano Armando

Dato for besøg: september 2020
Tak, B9839PLlindaj
Anmeldt 22. juli 2020

Vi besøgte RetroGusto juli 2020 og havde en virkelig god oplevelse. Vi medbragte et Smartbox gavekort og det gode ved denne restaurant, er at man ikke bliver spist af med en billig specielt sammensat menu, men kan bruge gavekortet som et tilskud og kan vælge frit fra menukortet.

Stedet ser ikke ud af noget særligt udefra, men er fantasifuldt indrettet med 70’er tapet og lamper, og sjove brændemærkede borde.

Maden var virkelig god og tilberedt på en spændende måde. Vi fik bl.a. marineret torsk, risotto lavet på rødbede med en stærk pølse og dagens fisk der var en langtidsstegt blæksprutte. Hertil en dejlig Blauburgunder fra Norditalien. God betjenning.

Vi kan kun anbefale stedet og kommer meget gerne igen. Priserne er middel og man får god valuta for pengene.

Tak, Susanne B
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig og lækker mad, enkelt menukort og hyggelig italiensk betjening. Vurdering 10-15% for dyrt i forhold til lign.

Tak, thomasfrandsenr
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

En hyggelig restaurant med lækker mad. Dining week vegetar menu smagte rigtigt godt. Kan anbefales !

Dato for besøg: juni 2020
Tak, asiafka76

Rejsende, der kiggede på RetroGusto, kiggede også på

Har du været i RetroGusto? Fortæl om dine oplevelser!