“Skuffende”

20:00
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: RetroGusto betyder eftersmag på italiensk og beskriver vores restaurant. Rejs med os tilbage til en anden epoke, hvor retrotapeter og designerlamper fra 70erne blander sig med en udsøgte kulinariske oplevelser. Kvaliteten er i højsædet - fra råvarer til anretningen og service. Vi forkæler dine sanser med smagsindtryk og flotte kreationer. Vores erklærede mål er: - At hvert besøg bliver en fuldendt mindeværdig sanseoplevelse - At lave mad med hjertet, der både taler til dine smagsløg og dit blik - At skabe en uhøjtidelig, legende atmosfære, som giver dig et tilbageblik til en farverig tid - At tilbyde helt særlige vine, du ikke kan finde andre steder - At være den foretrukne restaurant på Vesterbrogade, der emmer af kreativitet, kunst og kultur! Menukortet byder på nyfortolkninger af klassiske italienske retter. Vi importerer vores økologiske og biodynamiske vine fra små vinproducenter, håndplukket af vores sommelier, Gianluigi Castaldo. Vi ses snart! Ciao!
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg havde ikke forventet noget voldsomt, da jeg kom med en smartbox og en veninde under armen.
Jeg havde set de gode anmeldelser og tænkte at stedet lød dejligt.
Dog skuffende menukort og halvdyr omgang.
Maden var en uinspirerende omgang.

Tak, Piahelene1

Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig Dejlig mad og god og hyggelig betjening.
Primi Piatti var extraordinære lækre.
De kunne dog godt ha’ skruet lidt op for varmen.

Tak, BrislingJ
Anmeldt 5. december 2019

Vi valgte denne restaurant med vores Smartbox-gavekort, og det fortrød vi bestemt ikke. Vi fik tre retter, der hver var både lækre, mættende og velsmagende. Desuden var betjeningen fremragende og vinen god!

Dato for besøg: december 2019
Tak, Bendix80
Anmeldt 13. oktober 2019

Skøn og smuk spise sted i cph, med gode retter og Italiensk hele vejen, . Super service og dejlig mad.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 893bettinav
Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Før en teatertur, hvor vi skulle have noget hurtigt mad, havde vi bestilt borg og mad, så vi kunne nå det hele.

Modtagelsen, servicen var super god, maden var virkelig fremragende.

Restourannten havde en hyggelig og dejlig uformel stemning.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Peter Heinrich S

Rejsende, der kiggede på RetroGusto, kiggede også på

Har du været i RetroGusto? Fortæl om dine oplevelser!