“Dejligt sted, dejlig mad og betjening - en smag af Amalfi / Maiori”
Anmeldelse af RetroGusto

RetroGusto
Book med
RetroGusto er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: RetroGusto betyder eftersmag på italiensk og beskriver vores restaurant. Rejs med os tilbage til en anden epoke, hvor retrotapeter og designerlamper fra 70erne blander sig med en udsøgte kulinariske oplevelser. Kvaliteten er i højsædet - fra råvarer til anretningen og service. Vi forkæler dine sanser med smagsindtryk og flotte kreationer. Vores erklærede mål er: - At hvert besøg bliver en fuldendt mindeværdig sanseoplevelse - At lave mad med hjertet, der både taler til dine smagsløg og dit blik - At skabe en uhøjtidelig, legende atmosfære, som giver dig et tilbageblik til en farverig tid - At tilbyde helt særlige vine, du ikke kan finde andre steder - At være den foretrukne restaurant på Vesterbrogade, der emmer af kreativitet, kunst og kultur! Menukortet byder på nyfortolkninger af klassiske italienske retter. Vi importerer vores økologiske og biodynamiske vine fra små vinproducenter, håndplukket af vores sommelier, Gianluigi Castaldo. Vi ses snart! Ciao! 😉
Anmeldt 16. august 2017

Det her er bare italiensk når det er bedst
Som overskriften siger.....
Vi fik Bl.a. Risotto, svineskank og chokolademousse
Varme anbefalinger også til den behagelige betjening :-)

1  Tak, Flemming E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. august 2017 fra mobile enheder

Har besøgt RetroGusto flere gange med min italienske kæreste, og det er absolut vores favorit.

Overskuelig menu med hjemmelavet pasta, "slow cooked" mad og hertil en interessant vinmenu.

De varmeste anbefalinger til denne retro indrettede oase med gode vibes og venlig service.

3  Tak, Anja L
Anmeldt 1. april 2017

Rigtig lækker mad, i ikke for store portioner. Opmærksom betjening på trods af en stopfuld restaurant. Rigtig god oplevelse.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Rigtigt italiensk med et tvist, bedste pighvar jeg har fået i mange år. Og betjeningen er uden sidestykke. Og så ligger den centralt og er lille og hyggelig. Vi kommer igen.

3  Tak, Søren Ø
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Besøgte restauranten i forbindelse med Copenhagen Dining Week
Fixed menu er konceptet, men en dejlig menu startende med risotto, derefter svinekæber og til slut tiramisu.

Super forret
Svinekæber var som de skulle være
Dessert meget kedelig

I forhold til det var en forudbestilt menu, lidt langsom betjening (forret blev serveret 45 min efter ankomst)

1  Tak, Danreichardt

Rejsende, der kiggede på RetroGusto, kiggede også på

Har du været i RetroGusto? Fortæl om dine oplevelser!