“Fantastisk sted med dejlig atmosfære 🙏😍”
Anmeldelse af Temporada Tapasbodega

Temporada Tapasbodega
Prisklasse: 200 kr. - 400 kr.
Køkkener: Italiensk, Middelhavsområdet, Spansk, Skandinavisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Privat spisested, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Tjek vores hjemmeside vi holder tit og ofte ekstra åbent.
Anmeldt 18. november 2023 fra mobile enheder

Vi havde som gruppe en fantastisk oplevelse med dejlig mad og meget medlevende inspiration fra værten dejlig akustik - en alt igennem dejlig aften som varmt kan anbefales - og man har en følelse af at være velkommen og man har stor fokus på at gæsterne får hygget sig

Dato for besøg: november 2023
1  Tak, Per L
TapasElo Sal, Ejer hos Temporada Tapasbodega, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2023

Mange tak for de smukke ord! Vi er glade for, at I havde en fantastisk oplevelse med dejlig mad og inspirerende værtskab. Det varmer vores hjerter at vide, at I nød den dejlige atmosfære og akustik.
Tak for at vælge Temporada Tapas!
Venlig hilsen,

Anmeldt 18. november 2023 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og meget personlig og opmærksom betjening. Akustikken er fantastisk og musikken er tilpasset gæsterne. Mange nye retter hvor køkkenet virkelig har overgået sig selv. Vi kommer helt sikkert igen 😁

Dato for besøg: november 2023
1  Tak, jcr441

Vi er glade for, at du nød den lækre mad, opmærksomme betjening og den fantastiske stemning med super akustik. Det glæder os at høre, at vores nye retter har imponeret.
Vi ser frem til at byde dig velkommen igen, og vi sætter pris på din støtte!
De bedste hilsner,

Anmeldt 29. oktober 2023

En restaurant man ikke lægger mærke til fra gaden, men når man kommer ind...fløes det som om man er i Spanien....venlige tjenere og Super hyggeligt.

Super hyggeligt og meget autentisk restaurant.
Der bliver serveret mange små og meget lækre retter som man kan dele....
Der er ikke noget menukort, du bliver ført igennem 7 små lækre retter, og du går ikke sulten fra bordet.
Det er ikke sidste gang jeg kommer her.
Kan varmt anbefales ❤️

Tak, Pia L

Det er en fornøjelse for os at servere lækre tapas, og det varmer vores hjerter at vide, at du nød oplevelsen. Vi er glade for, at du synes, at vores restaurant er en autentisk og hyggelig perle. Tusind tak for din fantastiske anmeldelse!
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen, og tusind tak for din varme anbefaling! ❤️
Med venlig hilsen,

Anmeldt 21. oktober 2023

Super hyggeligt sted, god stemning, lækker mad, venlig ejer. Hav god tid og nyd de mange retter.
Det eneste der manglede var lidt brød.

1  Tak, Ida O
TapasElo Sal, Ejer hos Temporada Tapasbodega, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2023

Tak for dine kommentarer. Vi er glade for at læse, at du har haft en fantastisk tid på Temporada. Hvad angår vores brød, plejer vi at servere masser af vores friskbagte brød. Din oplevelse var en undtagelse, og vi undskylder for det. Vi vil sørge for, at du får nok brød under dit næste besøg. Tak for at påpege det!

Anmeldt 21. oktober 2023

Fantastisk lækker og varieret tapas. Gode smagssammensætninger og lækker vin. Kunne godt bruge en smule brød. Ellers var alt til UG.

1  Tak, Nicolai S

Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du nød vores lækre og varierede tapas samt de gode smagssammensætninger og vinen. Vi beklager for brødsituationen og vil sørge for at give mere brød næste gang. Vi håber at byde dig velkommen igen snart!

Rejsende, der kiggede på Temporada Tapasbodega, kiggede også på

Har du været i Temporada Tapasbodega? Fortæl om dine oplevelser!