“God mad, spændende vinmenu”
Anmeldelse af Temporada Tapasbodega

Køkkener: Italiensk, Middelhavsområdet, Spansk, Skandinavisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Privat spisested, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Tjek vores hjemmeside vi holder tit og ofte ekstra åbent.
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

God mad, spændende vinmenu men lidt tamme omgivelser. Betjeningen var dog i top. Pris og kvalitet matcher dog ret godt.

1  Tak, Thorsted

Anmeldt 7. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk og nærværende service. Maden var OK, men heller ikke mere, og ikke helt som forventet, når menuen står på tapas. Men acceptabel. Den tilhørende vinmenu var dog ikke pengene værd. Den sidste rødvin var ikke egnet til alder. Det var tæt på portvin på den dårlige måde. Vi gjorde opmærksom på det, men ikke noget der lod til at gøre indtryk. Havde forventet at en tapas- og vinbar også betød, at stedet havde styr på vin.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, MGE81
Anmeldt 9. februar 2019

Super hyggeligt.
Fantastisk veltilberedt mad med god fantasi. (Alle kan lave mad og få det til at se godt ud; men "the trick" er også at få det til at smage godt).
En af de bedste steder, som jeg har besøgt og jeg har ogå været på mange med 3 ***.
Tak for en dejlig aften.

Dato for besøg: februar 2019
1  Tak, PEL2349
Anmeldt 26. januar 2019 fra mobile enheder

Super hyggelig Restaurent og god service
, følte virkelig at der blev holdt øje med at vi ikke manglede noget hverken på tallerken eller i glasset
Kan kun anbefale Restaurenten

Dato for besøg: januar 2019
Tak, hanserichsen
Anmeldt 13. december 2018 fra mobile enheder

Maden var god, og portionerne fint afpassede. At en var vegetar, var intet problem, der blev hurtigt fremtryllet en alternativ menu. Betjeningen var utrolig behagelig, med en fin afstemning af hvornår de forskellige retter skulle serveres.
Helt klart en gentagelse værd!

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, 373heidie

Rejsende, der kiggede på Temporada Tapasbodega, kiggede også på

Har du været i Temporada Tapasbodega? Fortæl om dine oplevelser!