“Worst ever”
Anmeldelse af Temporada Tapasbodega

Temporada Tapasbodega
Book med
Spar op til 30 %, når du reserverer online *
Temporada Tapasbodega er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk, Middelhavsområdet, Spansk, Skandinavisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Privat spisested, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Tjek vores hjemmeside vi holder tit og ofte ekstra åbent.
Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Kan ikke anbefale, vi havde bestilt bord til 3 , åmen restauranten var ikke åben, og der var ingen svar på telefonen
Det er det mest useriøse jeg har oplevet, så jeg gætter at resten er ligeså råddente

Amatører

1  Tak, Per S

Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

God mad god , (tapas) venlig betjening , rolig stemning rimelig pris.
Valg helst vin menuen.
Ligger centralt (nemt at finde)

Tak, Zvi V
Anmeldt 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Lækker mad, god service og god vin til en fair pris. Temporada er bestemt et besøg værd, og jeg kommer gerne igen!

Tak, dialykke
Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

Spiser meget ude her i Kbh og elsker det. Men nu har jeg fundet mit sted tapas med alt hvad hjertet vel ha Åboulevard 23 et hyggeligt lille sted, hvor man kan mærke alle er velkommen. Første gang jeg skriver en anmeldelse. Men det her var helt i top.

Tak, Heidi F
Anmeldt 7. oktober 2017

Første besøg for os. Varm og personlig modtagelse. Fast menu til 350 kr. med små retter, der ikke nåede nogen kulinariske højder (rigtig god kaffe), og de kolde retter var køleskabskolde, som gør at prisen er for høj ift. kvaliteten. Indretningen upersonlig men meget sobert og rene toiletter. Meget opmærksom og venlig tjener, som gør sit yderste for at få dig til at føle dig godt tilpas.

Tak, KatiaDupret

Rejsende, der kiggede på Temporada Tapasbodega, kiggede også på

Har du været i Temporada Tapasbodega? Fortæl om dine oplevelser!