“Alt for travlt og uhøflig”
Anmeldelse af Cafe 22

Cafe 22
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Fantastisk hyggelig Cafe placeret med udsigt til søerne. kom forbi og nyd en lækker salat elelr en fantastisk burger alt imens du sipper på et glas vin. Cafe 22 har en fantastisk Weekend brunch buffet som er utrolig populær i området. Cafe 22 er et perfekt sted til støre selskaber, kontakt os og hør mere om vore selskabslokale.

Spiste morgenmad/brunch på Cafe 22. Der var alt for mange mennesker til de kunne opretholde en god service og tjerne var tendere de til at være uhøflig.
1. Stod og ventede på at få et bord i lang tid.
2. Fik endelig bestilt, ret simple retter - røræg og bacon med brød og pandekager, med juice og kaffe til. Det tog 30+ min før vi fik vores mad.
3. Da vi fik maden var der ikke noget brød til som der stod i menuen. Vi spurgte efter det og fik lidt efter at vide at der ikke var mere brød! Det var ved at blive varmet så det ville tage 5 min. Vi sagde vi stadig gerne ville have brød. Vi fik det dog aldrig.
4. Ville betale og sagde vi gerne vile have afslag i prisen, siden vi ikke havde fået noget brød. Det synes servitricen nærmest var morsomt og sagde det kunne vi ikke. Jeg sagde vi havde bedt om det og det aldrig kom, så fik vi sølle 10% på retten!
Det er nok den nemmeste ret man kan lave!
Æg og bacon og to stykker salat blade til 72 kr/mand incl brødrabat. Det er til grin!

Dato for besøg: september 2020
Tak, SigneSk

Anmeldt 16. juli 2020

God og frisk betjening. Maden var også god. Stemningen og beliggenheden er super, der er ikke ret meget støj.

Tak, Torben R
Anmeldt 1. april 2019

Buffeten var fin der var et god udvalg af forskellige ting. Der var alt det som man regner med at der er på brunch buffet. Da vi var der var der et arrangement, inden ved siden af i deres selskabslokale. De havde dårlig løsning, hvor gæsterne fra det arrangement, skulle tage mad fra dem samme buffet som gæsterne i deres restaurant også skulle. Dette var enormt irriterende da det skabte store køer, som kunne være undgået hvis selskabet havde haft deres egen buffet. Priserne for maden var helt fine men når det kommer til deres priser på drikkevarer, var de virkelig høje.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 681FBC
Anmeldt 17. marts 2019

Et fantastisk hyggeligt sted. Sød betjening. Vil vende tilbage til sommer, hvor man kan sidde udenfor.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, kafl0
KathrineF71, PR-chef hos Cafe 22, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. marts 2019

Hej Kafl0,

Mange tak for at du har givet dig tid til at give os en anmeldelse :)
Og tak for Jeres besøg.

Vi glæder os til at se Jer igen

Mange hilsner
Kathrine
Cafe 22

Anmeldt 19. november 2018

en fin lille cafe med middagsretter af rimelig kvalitet. Flere af retterne smager ikke af meget og der indgår "færdigvarer" i retterne - der er generelt ikke den store kogekunst på denne cafe. Eks. pandekagerne virker forbagte og med råvarer af middel kvalitet uden den store smag. Bøffen blev stegt forkert og måtte ud igen - ingen problemer, men alligevel irriterende.

Generelt er retterne af middelmådig kvalitet og serveres som lidt som cafe retter - ikke det mest inspirerende. Priserne ligger ifht. kvaliteten i den høje ende og for dyrt prissat.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Clauscopenhagen

Rejsende, der kiggede på Cafe 22, kiggede også på

Har du været i Cafe 22? Fortæl om dine oplevelser!