“Dejlig beliggenhed”
Anmeldelse af Cafe 8Tallet

Cafe 8Tallet
nr. 1.339 af 2.815 Restauranter i København
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: På kanten af fælledens fredede uendelighed, i BIG´s prisbelønnede byggeri ligger Cafe 8tallet, med måske byens bedste udsigt. Verdensarkitektur, natur, himmel og horisont. Sæt dig ned og nyd det hele sammen med lækker mad og drikke. Brunch, lækkert smørrebrød, god solid cafe burger og 3 retters middag om aftenen.
Anmeldt 30. august 2020

Helt ude på kanten af Ørestaden mod Amagerfælled ligger Café 8tallet. Har besøgt den et par gange, og den er absolut et besøg værd i en bydel der ikke vrimler med alternativer. Senest var vi der til Brassiliansk grillaften, med levende musik. Jeg vil fremhæve stedet for indretning, beliggenhed og service. Maden stikker ikke ud og især ikke til den positive side, men set på helheden opvejer de andre ting dette,
Parkeringsforholdene er elendige, men man lærer at Caféen har en aftale med det nærmeste parkeringshus. I tørvejr er en gåtur fra Metroen overkommelig.

Tak, Knud Erik S

Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Spiste en dejligt frokost bestående af to stykker smørrebrød og en vand. Prisen ligger lidt oppe i den høje ende af skalaen ca. 450 kr. For to personer.
Maden smagte godt og servicen var fin.

Tak, 1812nielsk
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Voldsomme overpriser
Jeg har været der i dag og fik to skiver rugbrød, en hel avocado (med sesamfrø) 4 skiver tomat, med humus og løg over på.
160 kr!!!!!!!!!!
Jeg var helt chokeret-
Min veninde fik en halv avocado med sesamfrø 55 kr! Næste gang bliver det rema!
Kvaliteten og mængden er slet ikke i overensstemmelse med priserne.

Tak, aahbn
Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Ufattelig dårlig betjening!
Det tog en evighed for at afgive ordre. Da den var afgivet tog det ca. 30-40 min for at få serveret vores 3 drikkevare - disse blev leveret med en arrogant og overlegen attitude af en lille ung trunte. Vi kommer ikke tilbage... LORTESTED!!! I må have en pengemaskine ved siden af med den tilgang til jeres kunder, føj!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Michael L
Anmeldt 2. juni 2020

Maden var nogenlunde, og vi havde glædet os til at besøge stedet. Men blev ret skuffede. Vi var forbi d. 31. Maj til frokost. Vi plejer at købe mange drikkevarer kaffe etc når vi er på restaurant, men vi fik de første drikkevarer efter vi havde fået vores mad (og vi havde kun bestilt flaskeøl så det tog ikke 100 år at lave)

Personalet brokkede sig foran gæsterne over at der var travlt og vores “tjener” beklagede sig over at hun nu også havde taget bestillinger til sine kollegaer hvilket var lige efter at vi havde bestilt hos hente - den eneste grund til at vi til sidst måtte “praje” en tjener var fordi vi havde ventet i en time efter vi havde fået menukort.

De løb tør for isterninger og derfor var der 20 min ventetid på fx iskaffe.

Der var tomt indenfor og nogenlunde pakket udenfor.

Det havde været en helt fin oplevelse hvis personalet ikke havde beklaget sig så meget foran gæsterne og at man kunne følge med i deres brok. Det var ikke så fedt at kunne følge med i at de skulle skynde sig at rydde alle borde ligeså snart folk gik og whatever. Jeg har arbejdet i servicebranchen i mange år og der manglede helt klart lidt oplæring i “pli” foran gæsterne.

Vi blev aldrig spurgt om vi manglede noget eller om vi ville have kaffe eller lignende og da vi bad om menukortet igen for at se om der var kaffe, var der en ung pige som pegede på vores bord som flød med tomt service som sagde “men er det ikke jeres ting der står på bordet eller hvad?” Vi sagde jo, og uden et svar blev der så smidt to menukort på bordet.

De ting blev der så resten af tiden (30-40 min) mens vi fik sodavand fordi der var ventetid på kaffe? I al den tid var der begyndt at tømme ud på restauranten og flere gæster nåede at gå fordi personalet var væk i lang tid. Flere af dem der stod i kø for at få et af de mange tomme borde nåede at gå, og da en kvinde gik fra sit bord før hun fik bestilt sagde hun til personalet at der jo aldrig kom nogen.

Det var virkeligt pinligt. Omkring kl. 16 kom der dog en ung mandlig tjener som var høflig og kiggede sine gæster i øjnene og endelig gad at i det mindste forklare os og de andre at de var lidt bagud hvilket måske havde været på sin plads at nævne tidligere. Vi vil sindssygt gerne støtte lokalt og har også overvejet at holde barnedåb på 8tallet men personalet trænger til at oppe sig lidt og som minimum lade som om at de gider være på arbejde så kommer vi gerne igen og igen.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Bodilhansen1991

Rejsende, der kiggede på Cafe 8Tallet, kiggede også på

Har du været i Cafe 8Tallet? Fortæl om dine oplevelser!