“Smukt sted, OK mad”
Anmeldelse af Cafe 8Tallet

Cafe 8Tallet
nr. 1.145 af 2.866 Restauranter i København
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: På kanten af fælledens fredede uendelighed, i BIG´s prisbelønnede byggeri ligger Cafe 8tallet, med måske byens bedste udsigt. Verdensarkitektur, natur, himmel og horisont. Sæt dig ned og nyd det hele sammen med lækker mad og drikke. Brunch, lækkert smørrebrød, god solid cafe burger og 3 retters middag om aftenen.
Anmeldt 4. august 2018

Stedet er ret lækkert, udsigt over Vestamager, fly, der lander/starter.
Maden er generelt god, dog var min Cæsarsalat med for meget salat og for lidt af det øvrige. Og croutonerne var stenhårde.

Tak, KaareK192

Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fik den værste brunch, som slet ikke matchede kvaliteten fra et besøg 5 måneder tidligere. Måske ny kok?

Det skal siges, at tjeneren var meget sød og gav os stor rabat, da vi diskret fortalte hende om vores oplevelse. Vi er ikke typerne der gider brokke os over småting.

Men, det var slemt;
- Tørt brød og rugbrød - og kun 1 skive pr mand
- Tør pandekage uden sirup til!
- En ‘appelsin/mynte’ salat; hvor appelsinen var harsk, fyldt med kerner og kun med ét blad mynte på
- Sur kold kaffe latte
- En tør ost med tørre kanter
- Ellers ok chiagrød, men hvor chiafrøene ikke var rørt helt ud og derfor ikke opløst

...vi bestilte 7 småretter til ham og 5 småretter til mig og det hele var stort set dårligt.

Det er ihvertfald sidste gang vi tager derhen, selvom vi bor meget tæt på og man mangler et rigtig godt brunch/frokost sted i Ørestad.

Tak, Linettemaesen
Anmeldt 9. juli 2018

Vi havde valgt stedet, da det ligger på Vestamager klods op af en metro station, hvilket gjorde det let at komme dertil.
Cafeen er indrettet i et moderne miljø med udsigt ud over Fælleden.
Vi fik en fin brunch med friske og gode råvarer. Man vælger selv, hvad man ønsker til sin brunch menu, og man kan vælge mellem 3, 5 eller 7 ting - et godt og varieret udvalg. Er man meget sulten bør man vælge 7 ting, som vi gjorde, men det var alt for meget. Så et godt råd er kun at vælge 5 ting - det er rigeligt :-)
Servicen var i orden og maden kom hurtigt.
Der er både mulighed for inden- og udendørs servering - desværre var vejret noget blæsende, da vi var der.

Tak, Livsnyderen2014
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Vi har været på denne restaurant før men vi har aldrig før ventet så længe. Som kompensation fik vi snack og de sidste drikkevarer gratis ,men vi ville hellere have brugt næsten 1 time på at vente og have været hjemme tidligere. Vores Early Bird var meget velsmagende, men alt for længe undervejs uden forklaring. Heldigvis havde vi ikke koncertbilletter eller andre uopsættelige aftaler men det gjorde bare middagen til en anden oplevelse.

Tak, Lena T
Anmeldt 7. juni 2018

Jeg spiste her i forbindelse med møder i KBH. Det er et dejligt sted, med en rigtig fin sø foran.
Jeg fik smørrebrød, som var utraditionel og anderledes. Det synes jeg var godt. Jeg blev anbefalet at 2 stykker smørrebrød ville være nok, men det var det ikke. Kvaliteten kan der ikke klages over, friske råvarer, og lækkert rugbrød.

Tak, Palle K

Rejsende, der kiggede på Cafe 8Tallet, kiggede også på

Har du været i Cafe 8Tallet? Fortæl om dine oplevelser!