“Hyggelig cafè med de mindste stykker smørrebrød i byen.”
Anmeldelse af Restaurant Pilekælderen

Restaurant Pilekælderen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Klassisk Dansk Frokostrestaurant og smørrebrød
Anmeldt 28. januar 2020

Vi var 6 veninder der igen skulle ud at spise frokost. Vi fik god betjening, maden var veltillavet og priserne som andre kendte frokostrestauranter, med et pænt stort stykke smørrebrød svarende til.

MEN; MEN; På denne restaurant serverer de det mindste stykke smørrebrød vi indtil nu har oplevet, svarende til mini ½ stykke brød. Det er ikke OK til den pris det koster. Så dette er ikke at anbefale til en hyggelig frokost, for det bliver dyrt før man er mæt. .

Tak, Anni H
Restaurant P, Manager hos Restaurant Pilekælderen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Hej Anni

Det er bestemt ikke meningen at vores smørrebrød skal være små, de fleste burde være mætte efter to stykker. Kan du hjælpe med at informere hvad i spiste og hvilken dato og tidspunkt i spiste ?

På forhånd tak. :) Evt. skriv på pilekaelderen@gmail.com

mvh

Torben

Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Fin restaurant med hygge atmosfære og lækkert og spændende smørrebrød med et enkelt minus at personalet ikke kunne forstå dansk så de ikke forstå hvad stod på menukortet

Dato for besøg: december 2019
Tak, Johnny K
Anmeldt 25. november 2019 fra mobile enheder

Endnu engang et hyggeligt besøg på Restaurant Pilekælderen. Maden er veltillavet, lækkert anrettet og smager skønt. Betjeningen er venlig og lokalet lille, men hyggeligt Kan i den grad anbefales!

Dato for besøg: november 2019
Tak, tinasL557ID
Anmeldt 8. oktober 2019

Min fætter og jeg nød en skøn dansk frokost. Det er tydeligt at gæsterne kommer for at nyde de veltilberedte frokostretter. Fin betjening og behagelig jazz musik i baggrunden.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, RGDK
Anmeldt 1. juni 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god dansk mad. Vi fik en rigtig god påskefrokost og der var et stort udvalg af snapse Alt var meget delikat tilberedt og smagte godt. Portionerne kunne dog godt have været lidt større.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Nicolai_OP

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pilekælderen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Pilekælderen? Fortæl om dine oplevelser!