Mer sommer og sol

Ingen sommerferie uden en tur på stranden. Måske husker jeg forkert, men synes ikke der var helt så... læs mere

Anmeldt d. 13. juli 2021
626iane
København, Danmark
fra mobile enheder
Flot ren strand

Spiste vores første picnic i år på denne smukke strand med liv og masser af aktivitet. Flot og... læs mere

Anmeldt d. 31. marts 2021
814famg
Værløse, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
fra 16,41 $
fra 38,16 $
fra 21,01 $
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Ingen sommerferie uden en tur på stranden.
Måske husker jeg forkert, men synes ikke der var helt så megen skrald i sandet som før i tiden. Måske er folk blevet bedre til at tage det med sig.
Dejlig dag og den første gang for den lille på godt 3 måneder.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, 626iane
Anmeldt d. 31. marts 2021 fra mobile enheder

Flot og velholdt strand med gode parkering muligheder - vi kommer tilbage

Dato for oplevelse: marts 2021
1  Tak, 814famg
Anmeldt d. 11. januar 2020

Amager Strandpark er et dejligt rekreativt område. Herligt at løbe- eller gå en tur på øerne mens man betragter alle aktiviteterne.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt d. 8. november 2019

Ærgerligt at dette dejlige sted med masser af lys og luft ikke byder på mere attraktive steder hvor man kan købe god is og drikke og spændende gade køkken mad. Mulighederne er simpelhen elendige .

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, MissMammaB
Anmeldt d. 9. oktober 2019

Vil du bade og sole dig, så er Amager strand ikke til at komme uden om. Køge bugt er selvfølgelig også dejlig, og der er mere plads, men for Amarkanere, tror jeg at "vores" riviera er der man helst vil være.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Michael S