“Ikke pengene værd”

7 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“Ikke pengene værd”
Anmeldt 27. marts 2017

Søndagsbrunch kl 12. At der ikke er specielt hyggeligt ville ikke gøre alverden, hvis mad, drikke og service var i top. Men retterne er på det generelle plan ikke spændende, ligegyldig kaffe fra store beholdere, dårlig logistik og ikke opfølgning på tomme fad/drikke.
Denne brunch kan ikke anbefales - og slet, slet ikke til 225 kr.

• Besøgte stedet Marts 2017

7 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
“Lidt ligegyldig”
Anmeldt 27. februar 2017

Der er ikke specielt hyggeligt. Det er ok mad, men det er svært at komme omkring bordene. Der blev heller ikke fyldt op med bl.a. den ferske laks. Salatbordet var ok - meget salat og bønner. Man har 1½ time og alle borde er reserveret samtidigt hvilket betyder et enormt pres på buffeten. Kaffe skulle også hentes kopvis - det havde været rart med kander på bordet. I det hele taget blev det til rigtigt meget frem og tilbage til buffeten og mindre tid til hygge end vi havde håbet på. Restauranten er listet på AOK som én af de 5 bedste familievenlige restauranter. Det oplevede vi på ingen måde. Bevares der var pandekager, men store glas til drikkevarer, intet til børnene. Tvært imod blev vi bedt af én af tjenerne om, at vores børn ikke skulle gå/stå hvor betjeningen skulle frem og tilbage. Nogle farver/andet havde måske været forventeligt hvis man skal være børnevenlig. Bevares - det er AOK og ikke restauranten der har valgt sig selv som børnevenlig. Der er god brunch af få på så mange steder. Kedelige borde, kedelige omgivelser og til en pris af 225 kr pr person giver det bestemt ikke anledning til, at vi kommer igen.

• Besøgte stedet Februar 2017
Tak, Bo S
2 anmeldelser
“Trist - nærmest ulækkert”
Anmeldt 7. januar 2017 fra mobile enheder

Lørdag kl. 12. Venlig betjening. Brunch. Kedelig trist buffet af tørre/indtørrede brunchretter. Lunken kaffe, og ligegyldig smoothies. Vi er ret sikre på, at der ikke var nogen kok i køkkenet. Alt var opvarmet frysemad. Der var klumper af kartoffel i høns/asparges fyldet til tarteletter, og hamburgerryg endestykker i skinkesalaten. Helt igennem kedelig oplevelse.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, Lis T
Taastrup
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
“Søndags brunch”
Anmeldt 5. december 2016

Har været til brunch flere gange på Julian - må desværre konstatere, at standarden er faldet en hel del. Udvalg blevet en del mindre, manglende opfyldning, kl. 12.05 intet frisk rugbrød. Manglende løbende afrydning. Med en pris på kr. 225,00 pr. person kunne der forventes mere.

• Besøgte stedet December 2016
Tak, Lau F
Frederiksberg, Danmark
Bidrager på niveau 6
248 anmeldelser
181 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 92 nyttige stemmer
“Fantastisk bryllupsmiddag - og service”
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk. Intet mindre. En gourmetmenu til over 80 gæster, serveret roligt, sikkert, sødt. Alt var godt, fra den lækre elegante fiskesuppe, den overdrevet lækre laks til den møreste oksemørbrad ( som gæsterne stadig taler om). Rigeligt med vin, og osse vand til den lumre sommeraften. Bagefter baren til dansen. Masser af humør hos de søde tjenere. Så vellykket, så godt

Besøgte stedet Juni 2016
2 Tak, Anders R

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!