“Lidt ligegyldig”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 27. februar 2017

Der er ikke specielt hyggeligt. Det er ok mad, men det er svært at komme omkring bordene. Der blev heller ikke fyldt op med bl.a. den ferske laks. Salatbordet var ok - meget salat og bønner. Man har 1½ time og alle borde er reserveret samtidigt hvilket betyder et enormt pres på buffeten. Kaffe skulle også hentes kopvis - det havde været rart med kander på bordet. I det hele taget blev det til rigtigt meget frem og tilbage til buffeten og mindre tid til hygge end vi havde håbet på. Restauranten er listet på AOK som én af de 5 bedste familievenlige restauranter. Det oplevede vi på ingen måde. Bevares der var pandekager, men store glas til drikkevarer, intet til børnene. Tvært imod blev vi bedt af én af tjenerne om, at vores børn ikke skulle gå/stå hvor betjeningen skulle frem og tilbage. Nogle farver/andet havde måske været forventeligt hvis man skal være børnevenlig. Bevares - det er AOK og ikke restauranten der har valgt sig selv som børnevenlig. Der er god brunch af få på så mange steder. Kedelige borde, kedelige omgivelser og til en pris af 225 kr pr person giver det bestemt ikke anledning til, at vi kommer igen.

Tak, Bo S

Anmeldt for 7. januar 2017 fra mobile enheder

Lørdag kl. 12. Venlig betjening. Brunch. Kedelig trist buffet af tørre/indtørrede brunchretter. Lunken kaffe, og ligegyldig smoothies. Vi er ret sikre på, at der ikke var nogen kok i køkkenet. Alt var opvarmet frysemad. Der var klumper af kartoffel i høns/asparges fyldet til tarteletter, og hamburgerryg endestykker i skinkesalaten. Helt igennem kedelig oplevelse.

Tak, Lis T
Anmeldt for 5. december 2016

Har været til brunch flere gange på Julian - må desværre konstatere, at standarden er faldet en hel del. Udvalg blevet en del mindre, manglende opfyldning, kl. 12.05 intet frisk rugbrød. Manglende løbende afrydning. Med en pris på kr. 225,00 pr. person kunne der forventes mere.

Tak, Lau F
Anmeldt for 10. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk. Intet mindre. En gourmetmenu til over 80 gæster, serveret roligt, sikkert, sødt. Alt var godt, fra den lækre elegante fiskesuppe, den overdrevet lækre laks til den møreste oksemørbrad ( som gæsterne stadig taler om). Rigeligt med vin, og osse vand til den lumre sommeraften. Bagefter baren til dansen. Masser af humør hos de søde tjenere. Så vellykket, så godt

2  Tak, Anders R
Anmeldt for 4. maj 2016 fra mobile enheder

Halvt kogte kartofler - dobbelt gennemstegt kød - billig vin til dyr pris. Behøver jeg fortsætte? Det eneste der giver en stjerne er en velassorteret bar.

Tak, Michael B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!