“Trist - nærmest ulækkert”

Restaurant Julian Nationalmuseet
nr. 2.035 af 2.728 Restauranter i København
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 7. januar 2017 fra mobile enheder

Lørdag kl. 12. Venlig betjening. Brunch. Kedelig trist buffet af tørre/indtørrede brunchretter. Lunken kaffe, og ligegyldig smoothies. Vi er ret sikre på, at der ikke var nogen kok i køkkenet. Alt var opvarmet frysemad. Der var klumper af kartoffel i høns/asparges fyldet til tarteletter, og hamburgerryg endestykker i skinkesalaten. Helt igennem kedelig oplevelse.

Tak, Lis T

Anmeldt for 5. december 2016

Har været til brunch flere gange på Julian - må desværre konstatere, at standarden er faldet en hel del. Udvalg blevet en del mindre, manglende opfyldning, kl. 12.05 intet frisk rugbrød. Manglende løbende afrydning. Med en pris på kr. 225,00 pr. person kunne der forventes mere.

Tak, Lau F
Anmeldt for 10. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk. Intet mindre. En gourmetmenu til over 80 gæster, serveret roligt, sikkert, sødt. Alt var godt, fra den lækre elegante fiskesuppe, den overdrevet lækre laks til den møreste oksemørbrad ( som gæsterne stadig taler om). Rigeligt med vin, og osse vand til den lumre sommeraften. Bagefter baren til dansen. Masser af humør hos de søde tjenere. Så vellykket, så godt

2  Tak, Anders R
Anmeldt for 4. maj 2016 fra mobile enheder

Halvt kogte kartofler - dobbelt gennemstegt kød - billig vin til dyr pris. Behøver jeg fortsætte? Det eneste der giver en stjerne er en velassorteret bar.

Tak, Michael B
Anmeldt for 1. maj 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg på Nationalmuseet ville vi lige stille en lille sult på restaurant Julian. Ikke noget stort, bare lige for at få noget energi til det videre besøg. Restauranten er imidlertid super dyr og man får ikke meget mad for pengene. Hvad der således bare skulle have være et kort snack stop blev en meget dyr fornøjelse. Maden fejlede ikke noget og (fx wraps til 75 kr som ikke var meget andet end rullet brød, pesto og et lille bitte stykke laks) smagte såmen godt, men hvis sulten melder sig næste gang så finder vi et andet sted - og undgår at blive til grin for vores egne penge.

Tak, Thomas D

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!