“Søndags brunch”

8 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
“Søndags brunch”
Anmeldt 5. december 2016

Har været til brunch flere gange på Julian - må desværre konstatere, at standarden er faldet en hel del. Udvalg blevet en del mindre, manglende opfyldning, kl. 12.05 intet frisk rugbrød. Manglende løbende afrydning. Med en pris på kr. 225,00 pr. person kunne der forventes mere.

• Besøgte stedet December 2016

Bidrager på niveau 6
248 anmeldelser
181 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 92 nyttige stemmer
“Fantastisk bryllupsmiddag - og service”
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk. Intet mindre. En gourmetmenu til over 80 gæster, serveret roligt, sikkert, sødt. Alt var godt, fra den lækre elegante fiskesuppe, den overdrevet lækre laks til den møreste oksemørbrad ( som gæsterne stadig taler om). Rigeligt med vin, og osse vand til den lumre sommeraften. Bagefter baren til dansen. Masser af humør hos de søde tjenere. Så vellykket, så godt

Besøgte stedet Juni 2016
2 Tak, Anders R
Bidrager på niveau 5
46 anmeldelser
35 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Ikke OK!”
Anmeldt 4. maj 2016 fra mobile enheder

Halvt kogte kartofler - dobbelt gennemstegt kød - billig vin til dyr pris. Behøver jeg fortsætte? Det eneste der giver en stjerne er en velassorteret bar.

Besøgte stedet Maj 2016
Tak, Michael B
Bidrager på niveau 5
39 anmeldelser
18 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“God, men meget dyr/expensive restaurant, ”
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg på Nationalmuseet ville vi lige stille en lille sult på restaurant Julian. Ikke noget stort, bare lige for at få noget energi til det videre besøg. Restauranten er imidlertid super dyr og man får ikke meget mad for pengene. Hvad der således bare skulle have være et kort snack stop blev en meget dyr fornøjelse. Maden fejlede ikke noget og (fx wraps til 75 kr som ikke var meget andet end rullet brød, pesto og et lille bitte stykke laks) smagte såmen godt, men hvis sulten melder sig næste gang så finder vi et andet sted - og undgår at blive til grin for vores egne penge.

Besøgte stedet Maj 2016
Tak, Thomas D
Bidrager på niveau 6
107 anmeldelser
41 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 24 nyttige stemmer
“Fantastisk mad og behagelig stemning”
Anmeldt 28. januar 2016

Restauranten serverer rigtig god og enkel godt tilberedt mad. Prøv deres helt fantastiske brunch i weekenden. Priserne er rimelige og restauranten har en god og behagelig stemning.

Besøgte stedet Januar 2016
1 Tak, lars_reinholdt

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!