“God, men meget dyr/expensive restaurant, ”

Restaurant Julian Nationalmuseet
Bidrager på niveau 5
39 anmeldelser
18 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“God, men meget dyr/expensive restaurant, ”
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg på Nationalmuseet ville vi lige stille en lille sult på restaurant Julian. Ikke noget stort, bare lige for at få noget energi til det videre besøg. Restauranten er imidlertid super dyr og man får ikke meget mad for pengene. Hvad der således bare skulle have være et kort snack stop blev en meget dyr fornøjelse. Maden fejlede ikke noget og (fx wraps til 75 kr som ikke var meget andet end rullet brød, pesto og et lille bitte stykke laks) smagte såmen godt, men hvis sulten melder sig næste gang så finder vi et andet sted - og undgår at blive til grin for vores egne penge.

Besøgte stedet Maj 2016

Bidrager på niveau 6
107 anmeldelser
41 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 24 nyttige stemmer
“Fantastisk mad og behagelig stemning”
Anmeldt 28. januar 2016

Restauranten serverer rigtig god og enkel godt tilberedt mad. Prøv deres helt fantastiske brunch i weekenden. Priserne er rimelige og restauranten har en god og behagelig stemning.

Besøgte stedet Januar 2016
26 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
“Snubler inden målstregen”
Anmeldt 27. september 2015 fra mobile enheder

Var der d.26/9. Det meste af maden var lækkert og føltes hjemmelavet. Der er dog nogle smuttere jeg vil udpege. Røræggene er for almindelig til det øvrige niveau, og salaterne var for rodet og flere nøgle ingredienserne gik igen i de "forskellige" salater. At sætte stødt peber og billig salt på bordet, passer ikke sammen med de øvrige niveau, hvor man forventer flagesalt og mulighed for at friskkværne peber. Stemningen er dog fuldstændig borte.. halv mørkt, ingen hyggelig elementer, ingen levende lys og ingen baggrunds musik. Det er små ting, der kan gøre hele forskellen og løfte det hele til meget højt niveau. Ville gerne komme igen hvis disse ting blev forbedret. Til prisen bliver man skuffet over, at niveauet ikke holder hele vejen rundt.

Besøgte stedet September 2015
1 Tak, EmilVonDerFehr
Frederiksberg, Danmark
Bidrager på niveau 6
111 anmeldelser
46 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 39 nyttige stemmer
“Brunch til kr 225 er ikke pengene værd.”
Anmeldt 26. september 2015 fra mobile enheder

Til den pris pr. Person skal der serviceres til UG og maden skal være himmelsk.

Det man får, er jævn service, mad ikke specielt og "lov" til at have et bord i 1,5 time. Til gengæld er der termokaffe - hvor er det ringe til prisen. Jeg forventer at kunne få en latte til den pris. Københavns dyreste brunch.

Den har været helt i top tidligere, men kvaliteten er faldet - det er prisen til gengæld ikke.....

Besøgte stedet September 2015
6 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Ikke godt nok!”
Anmeldt 12. september 2015

Vi var blevet anbefalet brunchen hos restaurant Julian som værende meget lækker, meget varieret og rigelig. Det var så ikke helt det vi oplevede. Et fad kogt laks blev spist meget hurtigt, - og der kom ikke mere! En fandt en hel æggeblomme i de scramblede æg. De varme ting var ikke varme. Kun en slags te, færdiglavet på termokander. Ingen frugt, kun smoothies (én slags) Flere lidt ligegyldige salater, lille udvalg af oste. Der manglede glas og tallerkner til tider, - alt i alt en omgang uorganiseret madlevering.

• Besøgte stedet September 2015
1 Tak, Kate J

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!