“Fantastisk mad og behagelig stemning”

Restaurant Julian Nationalmuseet
nr. 2.035 af 2.728 Restauranter i København
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 28. januar 2016

Restauranten serverer rigtig god og enkel godt tilberedt mad. Prøv deres helt fantastiske brunch i weekenden. Priserne er rimelige og restauranten har en god og behagelig stemning.

1  Tak, lars_reinholdt

Anmeldt for 27. september 2015 fra mobile enheder

Var der d.26/9. Det meste af maden var lækkert og føltes hjemmelavet. Der er dog nogle smuttere jeg vil udpege. Røræggene er for almindelig til det øvrige niveau, og salaterne var for rodet og flere nøgle ingredienserne gik igen i de "forskellige" salater. At sætte stødt peber og billig salt på bordet, passer ikke sammen med de øvrige niveau, hvor man forventer flagesalt og mulighed for at friskkværne peber. Stemningen er dog fuldstændig borte.. halv mørkt, ingen hyggelig elementer, ingen levende lys og ingen baggrunds musik. Det er små ting, der kan gøre hele forskellen og løfte det hele til meget højt niveau. Ville gerne komme igen hvis disse ting blev forbedret. Til prisen bliver man skuffet over, at niveauet ikke holder hele vejen rundt.

1  Tak, EmilVonDerFehr
Anmeldt for 26. september 2015 fra mobile enheder

Til den pris pr. Person skal der serviceres til UG og maden skal være himmelsk.

Det man får, er jævn service, mad ikke specielt og "lov" til at have et bord i 1,5 time. Til gengæld er der termokaffe - hvor er det ringe til prisen. Jeg forventer at kunne få en latte til den pris. Københavns dyreste brunch.

Den har været helt i top tidligere, men kvaliteten er faldet - det er prisen til gengæld ikke.....

1  Tak, Frederiksberg1915
Anmeldt for 12. september 2015

Vi var blevet anbefalet brunchen hos restaurant Julian som værende meget lækker, meget varieret og rigelig. Det var så ikke helt det vi oplevede. Et fad kogt laks blev spist meget hurtigt, - og der kom ikke mere! En fandt en hel æggeblomme i de scramblede æg. De varme ting var ikke varme. Kun en slags te, færdiglavet på termokander. Ingen frugt, kun smoothies (én slags) Flere lidt ligegyldige salater, lille udvalg af oste. Der manglede glas og tallerkner til tider, - alt i alt en omgang uorganiseret madlevering.

1  Tak, Kate J
Anmeldt for 10. februar 2015 fra mobile enheder

... Og al for lang ventetid. Personalet vælter rundt bag disken og virker al for smarte ift service- og kompetenceniveau. Sandwichen var dog rigtig lækker, men den var vist også betalt til den pris!

1  Tak, HelenaNFS

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!