“Brunch til kr 225 er ikke pengene værd.”

Restaurant Julian Nationalmuseet
nr. 2.035 af 2.728 Restauranter i København
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 26. september 2015 fra mobile enheder

Til den pris pr. Person skal der serviceres til UG og maden skal være himmelsk.

Det man får, er jævn service, mad ikke specielt og "lov" til at have et bord i 1,5 time. Til gengæld er der termokaffe - hvor er det ringe til prisen. Jeg forventer at kunne få en latte til den pris. Københavns dyreste brunch.

Den har været helt i top tidligere, men kvaliteten er faldet - det er prisen til gengæld ikke.....

1  Tak, Frederiksberg1915

Anmeldt for 12. september 2015

Vi var blevet anbefalet brunchen hos restaurant Julian som værende meget lækker, meget varieret og rigelig. Det var så ikke helt det vi oplevede. Et fad kogt laks blev spist meget hurtigt, - og der kom ikke mere! En fandt en hel æggeblomme i de scramblede æg. De varme ting var ikke varme. Kun en slags te, færdiglavet på termokander. Ingen frugt, kun smoothies (én slags) Flere lidt ligegyldige salater, lille udvalg af oste. Der manglede glas og tallerkner til tider, - alt i alt en omgang uorganiseret madlevering.

1  Tak, Kate J
Anmeldt for 10. februar 2015 fra mobile enheder

... Og al for lang ventetid. Personalet vælter rundt bag disken og virker al for smarte ift service- og kompetenceniveau. Sandwichen var dog rigtig lækker, men den var vist også betalt til den pris!

1  Tak, HelenaNFS
Anmeldt for 17. januar 2015

Spiste brunch på Julian i dag. Buffeten så vildt lækker ud, personalet var charmerende og nærværende. Men maden smagte generelt ikke af ret meget - der er skåret ned på sukker og salt, muligvis for at øge sundheden - men altså, der er ikke meget ved at spise vafler som ikke smager af noget. Min datter konstaterede at den kun smagte af ahornsirup. Tilsvarende var der kartoffelomelet/tortilla næsten uden smag. Rodfrugter, som ikke var bagt nok... Come on Julian - vi er ude til brunch, det er festtid. Sund mad spiser vi på andre tidspunkter.

• Stemning
1  Tak, Leneflensborg
Anmeldt for 29. juni 2014

Ok mad - masser af økologi og hjemmelavet, men tåbelig opsætning af brunch buffet, og dårlig modtagelse (wait to be seated virker ikke, lille stopfyldt lokale for buffet, ingen mærkning så umuligt at få overblik over hvad der er, du er virkelig på den hvis du glemmer noget eller skal have mere)

1  Tak, gertmad

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!