“Kold kaffe”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt for 10. februar 2015 fra mobile enheder

... Og al for lang ventetid. Personalet vælter rundt bag disken og virker al for smarte ift service- og kompetenceniveau. Sandwichen var dog rigtig lækker, men den var vist også betalt til den pris!

1  Tak, HelenaNFS

Anmeldt for 17. januar 2015

Spiste brunch på Julian i dag. Buffeten så vildt lækker ud, personalet var charmerende og nærværende. Men maden smagte generelt ikke af ret meget - der er skåret ned på sukker og salt, muligvis for at øge sundheden - men altså, der er ikke meget ved at spise vafler som ikke smager af noget. Min datter konstaterede at den kun smagte af ahornsirup. Tilsvarende var der kartoffelomelet/tortilla næsten uden smag. Rodfrugter, som ikke var bagt nok... Come on Julian - vi er ude til brunch, det er festtid. Sund mad spiser vi på andre tidspunkter.

• Stemning
1  Tak, Leneflensborg
Anmeldt for 29. juni 2014

Ok mad - masser af økologi og hjemmelavet, men tåbelig opsætning af brunch buffet, og dårlig modtagelse (wait to be seated virker ikke, lille stopfyldt lokale for buffet, ingen mærkning så umuligt at få overblik over hvad der er, du er virkelig på den hvis du glemmer noget eller skal have mere)

1  Tak, gertmad
Anmeldt for 28. maj 2014

Man skulle tro at personalet på en restaurant havde styr på, hvad der bliver serveret. Når man spørger om en specifik kage indeholder nødder på grund af nøddeallergi, så regner man med, at at et "nej" betyder, at man sikkert kan købe den, uden fare fare helbredet. Når man så i første bid opdager at den indeholder endog temmelig store stykker valnød, så bliver man skuffet. Heldigvis er jeg ikke en af de personer som omkommer ved den mindste kontakt med nødder. Jeg gik derfor til disken igen og brokkede mig og for at gøre opmærksom på, at de burde havde bedre styr på indeholder af deres mad, i fald at en meget allergisk person kom. Den fuldstændigt nyttesløse betjening tilbød så, at jeg kunne få en del af beløbet tilbage. Jeg havde regnet med fuld refundering og/eller tilbud om noget andet og nødde-frit og eventuelt en stor undskyldning. Nuvel en slags undskyldning fik jeg, men jeg var målløs.

Jeg kommer i hvert fald aldrig igen, og jeg vil på alle måder fraråde andre at besøge stedet med mindre de er helt sikre på, at de ikke behøver at spørge det komplet inkompetente personale om noget, hvor de skal bruge svaret til noget vigtigt.

• Stemning
Tak, Morten R
Anmeldt for 20. januar 2014

Vi var til en økologiudstilling i Nationalmuseet. Der blev serveret sandwiches af rigtig god kvalitet. Noget meget lækker brød med sprød skorpe. Saftigt pålæg og frisk garniture. Meget flot pyntet af. Lækkert.

Tak, Asboen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Julian Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Julian Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!