“Hyggeligt og rigtig god mad”
Anmeldelse af Le Pave

Le Pave
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 8. maj 2024 fra mobile enheder

Maden smagte fantastisk og omgivelserne er hyggelige og der var en god betjeningen. Helt klart et sted jeg vil komme igen.

Dato for besøg: september 2023
Tak, LineaEmiliegs

Anmeldt 19. marts 2024 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad! Vi valgte menuen og det var fantastisk. Meget hyggeligt sted og servicen var helt i top! Meget venlig og nærværende tjener. Alt i alt en dejlig aften. Tak.

Dato for besøg: marts 2024
1  Tak, Lone26
Anmeldt 24. februar 2024

Valgte at fejre min fødselsdag her. Og det her jeg ikke fortrudt. Super mad og rigtig god betjening. Stor tak og stor anbefaling herfra!

• Stemning
1  Tak, Morten C
Anmeldt 9. februar 2024 fra mobile enheder

En god og gennemsnitlig forventet oplevelse ud fra prisniveau - omgivelserne udenfor trækker en stjerne op.
Synes der lige manglede det ekstra på maden, som ville sende den helt i top som fantastisk i det prisniveau - og jeg tror de vil kunne det.
Venlig service, dejligt rum, fint menukort og rent og pænt. Om aftenen må det være endnu hyggeligere om vinteren og om sommeren må det være helt skønt sted på en sommerdag.
Jeg vil absolut overveje at vende retur til endnu et besøg.

1  Tak, GOD1234567
Anmeldt 5. februar 2024

Fik månedens menu, 3 lækre retter til en rigtig fornuftig pris. til hver ret var der 2 retter at vælge imellem. Passende størrelser på retterne så man bliver mæt. Gode råvare og mørt kød, stegt som bestilt.
Specielt kunne jeg godt lide desserten.

• Stemning
1  Tak, njespersen

Rejsende, der kiggede på Le Pave, kiggede også på

Har du været i Le Pave? Fortæl om dine oplevelser!